به جا مانده از یک ²INFP 🎄
حسودی کردن کار خوبی نیست 🤏
من حسودی نمیکنم
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
فقط دارم اجازه میدم بهت
اجازه ندی چی میشه