یه مدت جیسو بودم یه مدت نینگ نینگ یه مدت سجونگ یه مدت ساکورا و الانم میا😭
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
یه مدت جیسو بودم یه مدت نینگ نینگ یه مدت سجونگ یه مدت ساکورا و الانم میا😭
برای یه روزم یکی بودم که حتی اسمشو یادم نیست🤣
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
دو نفر دیگه به من میدید ۷۰ شم؟؟😭
آقا جان من یه نفر بیاد دیگههه
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
دو نفر دیگه به من میدید ۷۰ شم؟؟😭
بوس بهتوننننن😭))
*خطاب به بعضیایی که فور کردن و نمیتونم تک تک بهشون بگم