خوش اومدید به جای امنِ یک INFP^^!
بیاید باهم یه انیمه/کیدرامای جدید شروع کنیمو درمورد کراشامون حرف بزنیم،شیرموز نودل یا شیرکاکائو بخوریمو به صدای بارون گوش بدیم و البته،من با اینکه ساعت ها کتاب بخونیمم موافقم
بیاید اینجا دوباره محدود شده لیلیلی @m1tsuki
کریسمس نزدیکه...
منم میخوام بهتون هدیه بدم
فقط کافیه این پیامو فور کنید و لینکتون رو برام اینجا بزارین و هو هووو بابانوئل روز کریسمس هدیهتون رو بهتون تحویل میده
این هدیهست پس نباید بدونید چیه مگه نه؟پس تا روز کریسمس منتظر باشین^^
𝑳𝑶𝑺𝑻!