eitaa logo
محمد علیان
1.9هزار دنبال‌کننده
215 عکس
74 ویدیو
5 فایل
پیشرفت و انقلاب اسلامی راه ارتباطی: @khakrizfekri @maliyan.ir" rel="nofollow" target="_blank">Instagram:@maliyan.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انا من المجرمین منقمون مقداری زیبایی سوختن نمادهای کفر را ببینید ... در سفر چند روز پیشم به هرمزگان و چند نقطه، این رو بچه‌های محلی منطقه بهم نشون دادن و گفتن خودمون با قایق صیادی رفتیم و فیلم سوختن کشتی که گوش به حرف بچه‌های نیرو دریایی ایران نداده بود رو گرفتیم ... پ.ن.۱: در دنیای قدرت گرگ‌ها عده‌ای می‌خوان همستر مهربون باشند، خاک هم اضافی هست که بگم؛ خاک بر سرشون! پ.ن.۲: ان‌شاءالله به‌زودی چند روایت کوتاه از حضور در اون نقاط منتشر میکنم دست بچه‌های نیروی دریایی سپاه و ارتش رو باید بوسید ✌️🇮🇷 👌بازنشر کنید تا همه ببینند این اقتدار https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
بسم رب القاصم الجبارین سلام و ادب خیلی قصد توضیح ندارم موضوع شفاف و مشخص است عباس آخوندی معلوم الحال در این شرایط جنگی حرف های مفت زیادی زده است برای یک‌بار باید کاری کرد که این جماعت جرأت حرف زدن و نفس کشیدن پیدا نکنند. لذا کارزار و پویش مطالبه‌ای برای طرح شکایت در فارس من طراحی شده توسط رفقا! همه یه یاعلی بگید و برید حمایت کنید تا به عدد مناسبی برسه و بتونیم شکایت قانونی رو انجام بدیم کلا هم زیر ۳۰ ثانیه وقتتون رو میگیره برای هر کسی هم فکر می‌کنید انجام میده بفرستید. یادتون نره که این انسان پست، در حوزه مسکن مردم را بیچاره کرد در دولت روحانی و حالا هم حرف‌های مفت زیاد می زند ... لینک پویش 👇👇👇 https://farsnews.ir/hamedhatami/1774537747706943016 .................................................. https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
هدایت شده از مطرا
12.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‼️ صدای ما رو از تنگۀ هرمز می‌شنوید وعده شهید حسن باقری در تنگه هرمز محقق شد و سربازان انقلاب اسلامی، قدرتمندتر از همیشه در میدانند. از آزادسازی خرمشهر تا بریدن نَفَس استکبار جهانی در خلیج فارس و دریای عمان با قدرت الهی و به دست جوانان ایرانی✊🏻 ... لحظاتی از حضور محمد علیان در موقعیت تنگه هرمز و روایتی از اقتدار بچه‌های نیروی دریایی... 🔺 انتشار با شما @matra_ir
هدایت شده از مطرا
❗️ توجه❗️ 💢 سومین نشست «پیروزی نهایی» ویژه شرایط جنگی با موضوع: پیام رهبر برای ما، در میانۀ جنگ ❓در این نشست به سوال زیر پاسخ می‌دهیم: پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب با نبرد آخرالزمانی در برابر استکبار جهانی چه نسبتی دارد و چطور می‌توان از این پیام، مسیرهای عملیاتی دریافت کرد؟ 🎙️با حضور: محمد علیان 🗓️ دوشنبه ۱۰ فروردین 🕘ساعت ۱۶ 🌐به‌صورت پخش زنده از کانال ایتای مطرا --------------------------------------------- @matra_ir
محمد علیان
❗️ توجه❗️ 💢 سومین نشست «پیروزی نهایی» ویژه شرایط جنگی با موضوع: پیام رهبر برای ما، در میانۀ جنگ ❓د
پیام نوروزی رهبر عزیزمون اولین پیام در قامت حکمرانی است که باید سر آن گفتگو کنیم ... منتظرتون هستیم @matra_ir .................................................... https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
بسم رب الشهدا جمهوری اسلامی ایران حرم ماست ... جان ناقابل ما فدای این پرچم، فدای ایران گرامی باد روز ۱۲ فروردین؛ روز جمهوری اسلامی ایران ✌️🇮🇷 https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
پیوند خائنین آقای دکتر امید! سلام علیکم یک سوال اساسی از شما ؟ نان به نرخ اسرائیل چند است ؟ قیمتش را می‌دانید؟ کف بازار را می‌گویم؟ به خودتان زحمت ندهید! نامه شما به نمایندگی از ۱۵ رئیس پلید دانشگاه کشور که معلوم نیست الان در کدام سوراخ موش پناه گرفته‌اند، نشان داد که در این جنگ طرف اسرائیل ایستادید و نان را به نرخ خون شهدای این روزها می‌خورید! خاک برسرتان! شما مثلا استاد تمام دانشگاه تهران هستید! البته قبلش رفیق جواد ظریف هم هستید! بدانید نانی که می‌خورید در خونی می‌زنید که از بچه‌های مظلوم میناب تا بچه‌های غیور هوا و فضا را شامل می‌شود! پ.ن.۱: خاک بر سر علم و دانشگاه و استاد تمامی که بخواهد آخرش در کنار دشمنان این کشور صف‌آرایی شود. پ.ن.۲: البته دکتر امید و آن ۱۵ رئیس دانشگاه معلوم الحال بازیچه دست وزیر نامحترم علوم هستند. https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
بسم رب الشهدا سلام و ادب خدمت مخاطبین محترم پیرامون انجام یک کار محتوایی در شرایط جنگی نیازمند فرد یا افرادی هستم که قدرت طراحی اینفوگرافی خوب و حرفه‌ای در اسرع وقت رو داشته باشند در صورت حضور بین مخاطبین محترم به حساب کاربری زیر پیام بدهید : @khakrizfekri یاعلی https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
سرباز آمریکا مقاله ظریف پیرامون نحوه پایان جنگ در مجله «فارین افرز» با محوریت « تدوین یک توافق صلح دائمی» بین ایران و آمریکا را خواندم. فارغ از محتوای این مقاله که بازیرکی و رذالت تمام نگاشته شده است، ۲چیز در آن کاملا مشهود است : الف. ظریف دلش می‌خواهد نقش روغنی زنجانی با دست فرمان هاشمی رفسنجانی مانند ۱.۵ سال پایانی دفاع مقدس ۸ساله را بازی کند که البته این بار جای هاشمی، روحانی نشسته است. ۲.تلاش ظریف نه برای ایران است و نه برای آبادی آن و نه برای صلح جهانی! پس برای چیست؟ محمد جواد ظریف شاگرد پرورش یافته مکتب غرب است. او آمریکا را کعبه آمال خودش می‌داند، سال‌ها آنجا بوده و در مکتب آمریکایی رشد کرده است تا آنجا که همین الان خانواده‌اش هم در آمریکا زندگی می‌کند! ظریف می‌داند که اگر آمریکا در جنگ شکست نهایی را بخورد و توافقی بین آمریکا و ایران شکل نگیرد، تمام حیثیت اربابان آنگلاساسکسیونی‌اش در ایران و منطقه ریخته می‌شود و آن وقت دیگر ملجأیی ندارد. ظریف بر خلاف افرادی چون شهیدان حسن باقری،پاکپور،حاجی‌زاده و موسوی و سایر شهدا، در انقلاب اسلامی ذوب نشده است بلکه برعکس در تمدن غرب و مصداق و مبدأ آن یعنی آمریکا ذوب شده است. پس بدانیم این مقاله ها و ژست علمی گرفتن او، هم یک مأموریت از طرف حسن روحانی است تا هم حیات سیاسی خودشان را زنده نگه دارد و هم یک تلاش برای نگه‌داشتن چهره بی‌آبروی تمدن غرب است. پ.ن: ظریف یک عاشق آمریکا و سرباز آمریکایی است و ان‌شاءالله به زودی با شکست نهایی آمریکا به زباله‌دان تمدن غرب خواهد رفت. 🖌محمد علیان https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
محمد علیان
پیوند خائنین آقای دکتر امید! سلام علیکم یک سوال اساسی از شما ؟ نان به نرخ اسرائیل چند است ؟ قیمت
صبح بخیر دکتر امید 😎 رفیق شفیق دکتر ظریف 🤓 تاریخ پر است از انسان‌های دیرفهم؛ از سلیمان بن صرد خزاعی تا امید و ظریف و ... https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
بسم رب القادر المقتدر آنچه امروز در جنوب اصفهان با عنایت الهی و تجلی دست خداوند متعال با توان نیروهای مسلح عزیز کشورمان اتفاق افتاد، یک افتضاح تاریخی برای آمریکا است. تلاش رسانه‌ای رئیس جمهور احمق آمریکا و ارکانش هیچ ارزشی ندارد، حتی اگر خلبانان آمریکایی هم نجات پیدا کرده باشند که هنوز معلوم نیست، باز هم مهم نیست، بلکه آنچه مهم است این شکست مفتضحانه تاریخی است. حالا این روایت راهبردی از کتاب شریف بحارالانوار (ج۴۵، ص۳۳۹)را یکبار خوب بخوانیم : «ان الله عز و جل إذا أراد الله أن ينتصر لأوليائه انتصر لهم بشرار خلقه ، وإذا أراد أن ينتصر لنفسه انتصر بأوليائه؛ همانا خداوند هرگاه اراده کند که اولیای خود را یاری رساند، آنان را به وسیله بدترین مخلوقاتش یاری می‌کند و هرگاه اراده کند که برای خود یاری ستاند به وسیله اولیای خویش یاری می‌رساند» تهران؛ ۱۶ فروردین ۱۴۰۵، روز ۳۶ جنگ تحمیلی سوم 🖌محمد علیان https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306