eitaa logo
محمد علیان
1.9هزار دنبال‌کننده
215 عکس
74 ویدیو
5 فایل
پیشرفت و انقلاب اسلامی راه ارتباطی: @khakrizfekri @maliyan.ir" rel="nofollow" target="_blank">Instagram:@maliyan.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم رب القادر المقتدر آنچه امروز در جنوب اصفهان با عنایت الهی و تجلی دست خداوند متعال با توان نیروهای مسلح عزیز کشورمان اتفاق افتاد، یک افتضاح تاریخی برای آمریکا است. تلاش رسانه‌ای رئیس جمهور احمق آمریکا و ارکانش هیچ ارزشی ندارد، حتی اگر خلبانان آمریکایی هم نجات پیدا کرده باشند که هنوز معلوم نیست، باز هم مهم نیست، بلکه آنچه مهم است این شکست مفتضحانه تاریخی است. حالا این روایت راهبردی از کتاب شریف بحارالانوار (ج۴۵، ص۳۳۹)را یکبار خوب بخوانیم : «ان الله عز و جل إذا أراد الله أن ينتصر لأوليائه انتصر لهم بشرار خلقه ، وإذا أراد أن ينتصر لنفسه انتصر بأوليائه؛ همانا خداوند هرگاه اراده کند که اولیای خود را یاری رساند، آنان را به وسیله بدترین مخلوقاتش یاری می‌کند و هرگاه اراده کند که برای خود یاری ستاند به وسیله اولیای خویش یاری می‌رساند» تهران؛ ۱۶ فروردین ۱۴۰۵، روز ۳۶ جنگ تحمیلی سوم 🖌محمد علیان https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
آقا جواد! نظری در مورد اراجیف کعبه آمالت، ترامپ قمارباز نداری که گفته «ایرانی‌های حرامزاده» ! طرف اومده پیام داده به من که چرا به ظریف گفتی سرباز آمریکایی و‌ گفتی ظریف کعبه آمالش آمریکا است! خب اگر نیست آلان یه توییت بزنه با این متن : « ترامپ حرامزده، انگشتان دست ما از رگ‌های گردنت به تو نزدیک‌تر است، حیف از آن آبی که پس از ریختن خون نجست برای تطهیر دست‌مان باید استفاده کنیم!» پ.ن: حماقت این جماعت تمامی ندارد. https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
سگ زرد - ترامپ : «اگر دست من بود، نفت ایران را می گرفتم و از مردم ایران مراقبت می کردم، اما مردم آمریکا می خواهند ما به خانه برگردیم. اگر حق انتخاب داشتم، نفت را حفظ می کردم، اما می خواهم مردمم راضی بمانند. ایرانی‌ها تسلیم نمی‌شوند و من دیگر ادامه نمی‌دهم؛ چون چیزهای بدتری از تخریب نیروگاه‌ها و پل‌ها وجود دارد.» پ.ن:پای ما روی خرخره شیطان بزرگ است ... آمریکا دوستان داخلی را کنترل کنیم... کار تمام است ... آمریکا شکست خورده است و کار آمریکایی‌ها تمام است و ایران انقلاب اسلامی پیروز است. یادمان نرود که مقاومت در برابر سازش پیروز شد. https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
دیوانه ای از قفس پرید ! آمریکا دوست‌های داخلی که دنبال ایجاد پیوند دائمی صلح با این روان‌پریش زردآلو هستند، به سلامت عقلی خود شک کنند! همینه پوچ استکبار جهانی در این جنگ شکسته شد! به همه آمریکادوستان شیفته مذاکره در میانه جنگ توصیه میکنیم به صف واحد مردم ایران بپیوندند چرا که بنیان مرصوص ایران پیروز است https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
هدایت شده از مطرا
❌ توجه توجه ❌ ⚔️ سلسله‌نشست‌های مجازیِ «هندسه نبرد» 🧠بازخوانی اندیشه امام شهید در نبرد با دشمن 🚀 گام‌به‌گام با بازخوانی نقشه ولی خدا؛ 👁️ ۱. ابعاد شناخت دشمن در عرصه نبرد 🌐 ۲. دایره نفوذ دشمن در عرصه نبرد 🎯 ۳.اهداف دشمن و اجزای آن 🛡️ ۴. نحوه مقابله هوشمندانه با دشمن ✨ اگر با زاویه ولی خدا دشمن را بشناسیم و بدانیم چگونه و کجا ضربه بزنیم، آن‌گاه فتح، روشن‌تر از همیشه، در مسیر ما خواهد بود. 🗓 ۲۲، ۲۴، ۲۶ و ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۵ 🕟 ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷:۳۰ 📡 به‌صورت پخش زنده از کانال ایتای مطرا https://eitaa.com/joinchat/3617652979C868956f3a1
بسم رب الشهدا پیرامون اتفاقات ساعات اخیر ۳ نکته اساسی : ۱. ترامپ رسما اعلام کرد که پیشنهاد ۱۰ بندی ایران را برای شروع گفتگو پذیرفته است و اینکه ما توانستیم این بار حرف خودمان را روی میز بگذاریم که یک پیروزی خوب است. ۲. بیانیه شورای عالی امنیت ملی، خوب با عقلانیت قابل توجهی تدوین شده و شروط ایران را بخوبی توضیح داده است ۳. جریان کفر روایت خودش را می‌سازد، مراقب باشیم اسیر روایت او نشویم چرا که با اندکی اطلاعات درست دنبال القای شکست به ما می‌باشد، پس محکم بایستیم، بیانیه شورای عالی امنیت ملی را به عنوان روایت اصلی بپذیریم، اتحاد بی‌نظیر را حفظ کنیم و آماده باشیم پ.ن: مراقب باشیم شیطان ما را بازی ندهد، جنگ تمام نشده است! چه شیطان بیرونی ( آمریکا) و چه شیطانی درونی (نفس) +عکس مربوط به حضور در مزار حاجی در همین روزهای جنگ است ... بامداد ۱۹ فروردین ۱۴۰۵، تهران https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
بیانیه شعام و ۳وظیفه اساسی ما -۱ از زمان صدور بیانیه شعام تا الان خیلی تأمل کردم تا اگر متنی می‌نویسم برای کمک به انقلاب اسلامی باشد که به ۳ وظیفه اصلی رسیدم : ۱. تمرکز بر روی روایت جنگ به محوریت : ۱.۱. اهداف شبکه استکبار به فرماندهی آمریکا و عاملیت اسرائیل ۱.۲.ابعاد شکست شبکه استکبار در این جنگ ۱.۳.نتایج و اثرات شکست شبکه استکبار مبتنی بر نگاه تمدنی ۲. تمرکز بر روی روایت فتح جنگ به محوریت : ۲.۱.پیروزی اراده‌ انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت ۲.۲.پیروزی‌ها و غلبه‌های نظامی - منطقه‌ای بر شبکه استکبار ۲.۳. شگفتانه حضور بی‌نظیر مردم، اتحاد و انسجام اجتماعی آن‌ها ۳. مراقبت از : ۳.۱. حفظ خیابان به عنوان پشتوانه میدان دیپلماسی و نظامی ۳.۲. رصد و مطالبه درست و دائمی ۱۰شرط ایران از حرکت جریان دیپلماسی کشور ۳.۳.مراقبت از فتنه‌انگیزان و عاملین تفرقه در ۳گانه «میدان نظامی، دیپلماسی و مردم»هستند. نگران ۳موضوع هم هستم : ۱.مطول شدن و تمدید مدت زمان بیش‌از ۱۵روز که زمینه را برای بازسازی دشمن امکان‌پذیر می‌کند. ۲.برخوردهای هیجانی، غرزدن‌ها و ایجاد فضای ناامیدی ۳. ترور مسئولین، فرماندهان و زدن زیر میز توسط آمریکا! دلیل؛ تجربه! پ.ن.۱: من از شهید حسن باقری یاد گرفتم در این شرایط بجای غر زدن و منفعل بودن هر چه در چنته دارم برای انقلاب اسلامی به میدان بیاورم. پ.ن.۲: لگد زدن و سر و صدا کردن کاری ندارد، نهایتا تخلیه هیجان است،مهم آن است که فعالانه برای پیروزی نهایی بجنگیم. پ.ن.۳: برای این ۳وظیفه می‌نویسم روز چهلم جنگ، ۱۴۰۵.۰۱.۱۹،تهران 🖌محمد علیان https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
بیانیه شعام و ۳ وظیفه ما-۲ روایت جنگ در یادداشت قبلی به ۳وظیفه اساسی و محورهای آن اشاره شد. یکی از این محورها موضوع «روایت جنگ» است. شبکه استکبار در این جنگ دارای یک هدف اصلی با عنوان «تسلط بر ایران و تجزیه آن» است و این هدف در ۵ عرصه اصلی 👇👇👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
محمد علیان
بیانیه شعام و ۳ وظیفه ما-۲ روایت جنگ در یادداشت قبلی به ۳وظیفه اساسی و محورهای آن اشاره شد. یکی از
بیانیه شعام و ۳ وظیفه ما-۲ روایت جنگ در یادداشت قبلی به ۳وظیفه اساسی و محورهای آن اشاره شد. یکی از این محورها موضوع «روایت جنگ» است. شبکه استکبار در این جنگ دارای یک هدف اصلی با عنوان «تسلط بر ایران و تجزیه آن» است و این هدف در ۵ عرصه اصلی «سیاسی، اجتماعی ،نظامی، علم و فناوری، زیرساختی-اقتصادی» دنبال ‌‌می‌شود. ابعاد هر کدام از این عرصه‌ها عبارت‌است‌از : ۱. در عرصه سیاسی، جریان استکبار با ترور مسئولان و فرماندهان نظام که در رأس آن‌ها امام شهیدمان قرار دارد، گمان می‌کرد که در ۲۴ساعت فروپاشی سیاسی اتفاق می‌افتد و وقتی دید اینگونه نیست، تمام تلاش خود را برای ایجاد اختلال در فرآیند انتخاب رهبر سوم انقلاب انجام داد که با عنایت الهی، حمایت مردم و درایت خبرگان ناکام ماند. ۲. در عرصه اجتماعی، دشمن به دنبال ایجاد آشوب مجدد و خالی کردن مردم از عرصه بود که باز هم موفق نشد. ۳. در عرصه نظامی، دشمن به دنبال نابودی کامل بود که نه تنها موفق نشد، بلکه ضربات سنگینی از این ناحیه خورده و همچنان تهدید را جدی می‌داند، هر چند ضرباتی هم زده است. ۴. در عرصه علم و فناوری، هدفش حذف کامل جریان هسته‌ای به عنوان یکی از قله‌های اصلی خودباوری علمی است که تا عملیات ربایش اورانیوم در جنوب اصفهان نیز جلو آمد اما دست عنایت الهی و تدبیر نظامیان، شکست و افتضاح تاریخی را برای آمریکا رقم زد. ۵. در حوزه زیرساختی - اقتصادی هم اقداماتی از قبیل زدن صنایع فولادی، پتروشیمی، جاده‌های مواصلاتی و ریل انجام داد تا تاب‌آوری کشور را بشکند، که نه تنها به نتیجه مدنظرش نرسید، بلکه حملات ایران به زیرساخت‌های اقتصادی شبکه استکبار مانند خط انتقال نفت «فجیره»، صنایع آلومینیوم کویت، LNGقطر، ریل حیفا و ... پر قدرت صورت گرفت. پس وقتی اهداف دشمن و ابعاد آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم، هم گستردگی حرکت دشمن مشخص می‌شود و هم اینکه در هیچ کدام از اهدافش به نتیجه مطلوب نرسیده و شکستش در برابر ایران و ایرانی نمایان می‌شود. و حال نکته آخر در روایت جنگ این است که نتایج شکست دشمن با این اهداف و ابعاد مبتنی بر نگاه تمدنی چیست؟ بر اساس نگاه تمدنی ۳نتیجه قابل احصا می‌باشد: ۱. شکست هیمنه پوشالی استکبار در جهان و بی آبرویی آمریکا در منطقه و زیر سوال رفتن ضمانت امنیت منطقه به محوریت منطق آمریکایی ۲. شتاب گرفتن فرآیند نابودی اسرائیل به عنوان نماینده تمدن غرب و جریان استکبار؛ دقت کنیم جریان کفر یک شبه به وجود نیامده که یک شبه از بین برود، پس باید تدریجا نابود شود و این هدف با شتاب‌دهی تضعیف تدریجی او در این جنگ سرعت بیشتری گرفته است. ۳. عدم همراهی ناتو و کشورهای هم‌پیمان آمریکا مانند ژاپن و کره جنوبی برای حضور در جنگ علی‌رغم درخواست‌ها و التماس‌های چندین باره شخص ترامپ. این موارد و نکاتی که بیان شد از نظر حقیر مهم‌ترین‌ها هستند و اگر بیشتر وقت بگذاریم، در قسمت روایت جنگ می‌توانیم با جزئیات بیشتر و دقیق‌تر نکات را استخراج کنیم. پ.ن.۱: جنگ تمام نشده، هر لحظه امکان بالاگرفتن مجدد درگیری وجود دارد، از این فرصت پیش آمده برای تبیین موارد این‌چنینی برای مردم استفاده کنیم. خیابان مهمات می‌خواهد و روایت جنگ مهمات اصلی آن است. پ.ن.۲: با ناسزاگویی به بنده که کاری جلو نمی‌رود، پیشنهادی دارید که کمک حال انقلاب اسلامی در این شرایط باشد بفرمایید. 🖌محمد علیان تهران، عصر روز چهلم جنگ، ۱۴۰۵.۰۱.۱۹ https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306