eitaa logo
محمد علیان
1.9هزار دنبال‌کننده
215 عکس
74 ویدیو
5 فایل
پیشرفت و انقلاب اسلامی راه ارتباطی: @khakrizfekri @maliyan.ir" rel="nofollow" target="_blank">Instagram:@maliyan.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مطرا
اطلاع-نگاشت-هندسه-نبرد--قسمت-دوم.jpg
حجم: 5.1M
📈 اینفوگرافیِ جلسۀ دوم سلسله‌نشست‌های «هندسه نبرد» ❇️ موضوع جلسه: دایره نفوذ دشمن 📔 این محصول بر اساس کتاب هندسه نبرد با موضوع شناخت دشمن و روش‌های مقابله با آن در اندیشه‌ی امام شهید سیدعلی خامنه‌ای آماده شده است. 🔻صوت این نشست در ادامه، در کانال‌های مطرا قرار خواهد گرفت. 💠 کمک به انتشار این محصول صدقۀ جاریه‌ای در راستای ترویج گفتمان رهبر شهیدمان خواهد بود. @matra_ir
بسم رب الشهدا برای خدا سلام همون‌طور که قبلا هم اینجا گفته بودم؛ در این ایام جنگ یکی از نقاطی که به‌صورت ویژه تمرکز داشتیم، استان هرمزگان بوده و هست! طبق آخرین حضوری که رفقامون داشتند، یکی از مواردی که بهتره تهیه بشه و به‌دست رزمنده‌های مستقر در جزایری مثل «بوموسی، تنب بزرگ، تنب کوچک، فارو و ...» برسه، میان وعده‌ای مثل «آجیل و خشکبار» هست. ضمن رایزنی برای حل سایر مسائل عزیزان رزمنده با نهادهای مرتبط، تصمیم گرفتیم برای تهیه «آجیل» برای رزمندگان اسلام خودمون شروع کنیم. پس اگر اندک آبرویی دارم اون رو وسط میگذارم و دستم رو به سمت شما دراز می‌کنم و ازتون می‌خوام هر چقدر میتونید کمک کنید تا بتونیم یک عدد قابل توجهی جمع کنیم، خرید کنیم و بسته بندی و ارسال به جزایر. شماره کارت جهت واریز کمک 👇👇👇 6393461065729234 و شماره شبا جهت واریز 👇👇👇 IR640590039675905664452001 بنام حقیر محمد علیان. اگر واریز انجام دادید و صلاح دونستید در خصوصی پیام بدید که مطلع بشم. یاعلی https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
محمد علیان
بسم رب الشهدا برای خدا سلام همون‌طور که قبلا هم اینجا گفته بودم؛ در این ایام جنگ یکی از نقاطی که
سلام و ادب تا این لحظه از طریق کمک‌های شما عزیزان ۳۹ میلیون و ۲۳۷ هزار تومان جمع شده است. فردا ان‌شاءالله می‌خوایم خرید رو انجام بدیم. اگر هنوز اقدام نکردید بسم الله
ما_چه_می_کنیم!_out.mp3
زمان: حجم: 15.8M
بسم رب الشهدا سلام و ادب امشب که از مجاهدت خیابانی بازگشتید! استدعا دارم وقت بگذارید و این ۲۰ دقیقه را گوش بدهید! موضوع این است که بر اساس راهبرد «تعبیر حوادث» در میانه این جنگ تمام عیار ترکیبی، چگونه باید با اتفاقی مثل ماجرای توییت دکتر عراقچی رفتار کرد؟ در این جنگ که دشمن با جدیت روایت شیطانی خود را تولید و منتشر می‌کند، ما چه باید بکنیم؟ در این شرایط مبنای رفتاری ما چه باید باشد و در یک کلام «ما چه باید بکنیم؟» آیا شخصیت «قیس بن سعد» در سپاه امام حسن مجتبی (ع) و سبک او در شرایط بحرانی سپاه حضرت را می‌دانیم؟ حتی اگر فرض کنیم (که این فرض جایز نیست) مسئولین ما خطا یا خیانت کرده باشند، ما بر اساس تجربه تاریخی چکار باید بکنیم؟ در این صوت به بررسی این موارد پرداختم، اگر گوش دادید و مناسب برای بقیه افرادی که می‌شناسید هم بفرستید شاید موثر باشد! اگر هم انتقادی داشتید، تلاش میکنم گوش خوبی برای شنیدن باشم. التماس دعا، یاعلی https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
خوب نگاه کنیم! عملکرد ضعیف روایت رسانه‌ای ضرب‌در غوغاسالاری و هیجانی رفتار کردن عده‌ای از رفقا، باعث می‌شود تا این دستاورد بزرگ راهبرد ۳گانه «میدان، دیپلماسی و خیابان» را نبینیم و تبیین نکنیم! اینکه جمهوری اسلامی ایران توانسته با اقتدار مدیریت تنگه هرمز را وارد دوره جدیدی بکند و مسیر عبور را مشخص کند کم‌دستاوردی نیست! به‌عنوان کسی که خودم رفته‌ام و با چشمانم دیده‌ام مکلفم بگویم که این مسیر جدید علاوه‌بر اثبات اقتدار ایران و انقلاب اسلامی کشتی‌های عبور کننده را در دیدگان دقیق‌تر و شفاف‌تر نیروی‌های نظامی ما قرار خواهد داد و آن ها را مجبور خواهد کرد که بدانند اگر دست از پا خطا کنند، فرصت نفس کشیدن پیدا نخواهند کرد! به این می‌گویند موقعیت ارّه!🪚 به این توییت بازی‌های سگ زرد نگاه نکنیم، چشممان به میدان باشد که میدان تعیین کننده است. پ.ن: کاش روایت درست و واحد داشتیم تا دستاوردهای اینچنینی امید را در دل مردم مومن ایران چندبرابر می‌کرد. https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
محمد علیان
بسم رب الشهدا برای خدا سلام همون‌طور که قبلا هم اینجا گفته بودم؛ در این ایام جنگ یکی از نقاطی که
ضمن عرض سلام و ادب تشکر از لطف همه بزرگواران و همراهی دوستان. الحمدلله از طریق این پیام مبلغ ۸۰میلیون تومان جمع‌آوری شد و مبلغ ۱۸۰میلیون هم از طریق سایر بزرگواران پیگیر لذا با مبلغ ۲۶۰ میلیون تومان، حدود ۲۵۰ کیلو آجیل تهیه شده و در حال بسته‌بندی برای ارسال به جزایر است که گزارشات تکمیلی خدمت همراهان ارائه خواهد شد. از همه عزیزان تشکر می‌کنم. واریز مبالغ جدید هم صورت نگیره، ان‌شاءالله در موارد بعدی خدمت بزرگواران هستیم. به امید پیروزی نهایی بر استکبار جهانی
واقعیت تلخ! گفتگوی ۱ساعته دکتر قالیباف را بصورت کامل دیدم! هم اطلاعات خوبی ارائه دادند و هم تبیین خوبی انجام شد. هر چند خودشان هم گفتند که باید زودتر با مردم حرف می‌زدند! و اما بعد واقعیت تلخ ماجرا می‌دانیم کجاست؟ آنجایی که از دیشب تا به الان در اکثر گروه‌ها و کانال‌هایی که در حدود ۱۰روز گذشته هر چه دلشان می‌خواست علیه تیم مذاکره کننده و آقای قالیباف گفتند، حتی حاضر نیستند در مورد این گفتگو کلامی بگویند! بدتر آنکه به یک نفر از همین آقایان مدعی گفتم که مصاحبه را دیدی؟ گفت: «نه بابا، این‌ها برای مردم عوام شاید خوب باشد، ما که خبر داریم قالیباف برای دور بعدی ریاست جمهوری با ترامپ بسته است!» یعنی آدم دلش میخواهد چنان دندان‌های طرف را در دهانش خرد کند که آرزوی حرف زدن برایش به خاطره تبدیل شود! این واقعیت تلخ سرمنشأ آن، روزی بود که بنای «تخریب مسئولین نظام جمهوری اسلامی» توسط عده‌ای گذاشته شد! حالا شما می‌بینید افرادی که شبیه موشک هایپرسونیک توییت‌های ترامپ را منتشر می‌کردند اما حاضر نیستند پای صحبت مسئول جمهوری اسلامی بنشینند! اگر حوصله شنیدن حرف‌های امروز دکتر قالیباف و باور کردنش را به عنوان یک مسئول جمهوری اسلامی نداریم، در میزان اعتقاد و باور خود به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی تردید کنیم! چرا؟ چون در جنگ شناختی دشمن توانسته ذهن و قلب ما را تسخیر کند تا جایی که ترامپ آمریکایی حنایش پر رنگ‌تر از قالیباف ایرانی است! پ.ن: مرد آن است که همه را با هم ببیند، نه آنکه هر چه دلش خواست. به این بیماری روانی می‌گویند«کوری انتخابی»! https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
برای خدا سلام و ادب به لطف خدا، عنایت شهدا و همراهی همه شما بزرگواران آجیل‌ها خریداری شد و بسته بندی شد و امشب تعداد ۲۷۰۰ بسته آجیل به هرمزگان ارسال و فردا در بین رزمندگان اسلام مستقر در جزایر توزیع خواهد شد✈️ بعون الله تعالی تشکر از همه شما به امید پیروزی نهایی بر استکبار جهانی یاعلی ✌️🇮🇷
جرأت اقدام! جناب آقای حجت الاسلام محسنی اژه‌ای ضمن عرض سلام و احترام تشکر از موضع هماهنگ شما و یکپارچگی مواضع مسئولین نظام در برابر یاوه‌گویی‌های سگ زرد آمریکایی. اما بعد اگر با عقبه سیاسی کودتای ۱۸ و ۱۹ دی برخورد کنید و تنی چند از آن‌ها که به دنبال تغییر رهبری و نظام بودند، ناکام ماندند و پالس ترور امام شهیدمان را به دشمن ارسال کردند، به‌سزای اعمال خیانت‌بارشان در انظار عموم مردم برسانید ۳نتیجه رخ خواهد داد: ۱. تا سال‌ها احدی جرأت براندازی به ذهنش خطور نخواهد کرد. ۲. منافقین داخلی که امثال سگ زرد به‌دنبال شنیدن صدای‌شان هستند؛ ماست‌شان را کیسه می‌کنند‌. ۳. صلابت جمهوری اسلامی در برابر با جریان نفاق داخلی همانند مواجهه با دشمن بیگانه خارجی در جهان تثبیت خواهد شد. حضرتعالی مستحضرید که این موارد نیاز به جرأت اقدام دارد! و العاقبة للمتقین تهران، ۳ اردیبهشت ۱۴۰۵ https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسم رب الحسین... بی سبب نیست شب جمعه شب رحمت شد... مادری گفت حسین جان، همه را بخشیدند... لابلای شلوغی، وسط بدوبدوها، تو روزگار پرتلاطم این دوره و زمونه، وسط شرایط جنگی! حواسمون باشه! ۴٠ روز تا محرم باقی مونده .... این ۴٠ روز رو بیایید یه کاری بکنیم... یه کاری که وقتی منادی ندا میده که "ان الحسین قد قتل بکربلا عطشانا" قلب ما هم این صدا رو بشنوه... تصمیم و تدبیرش برای هرکس با خودش... از این ۴٠ روز ساده نگذریم... رمز پیروزی ما در برابر جبهه باطل فقط و فقط از مسیر عاشورا می گذره، مسیری که برای ما "حسین را آرمان و کربلا را آرمانشهر" تعریف می کنه تا جایی که هرکس می‌خواهد ما را بشناسد باید داستان کربلا را بخواند... تهران، میانه جنگ:۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۵ https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306