eitaa logo
محمد علیان
1.9هزار دنبال‌کننده
215 عکس
74 ویدیو
5 فایل
پیشرفت و انقلاب اسلامی راه ارتباطی: @khakrizfekri @maliyan.ir" rel="nofollow" target="_blank">Instagram:@maliyan.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
زنان – پیشران اول در یادداشت‌های قبلی به ۲موضوع« تغییر الگوی مدیریتی اداره کشور» و «اصالت عاملیت مردم» پرداخته شد و در پایان یادداشت قبلی سوالی مطرح شد که «در میان مردم چه جریانی بیشترین امکان پیشرانانی برای ایجاد این تغییر را دارند؟» براساس بیانات امام شهید ۳جریان اصلی پیشرانان تحول و پیشرفت در جامعه هستند و بر اساس فرصت‌ پیش‌آمده در این جنگ و تجربه رخ داده در میدان از آن ۳جریان اصلی، اولین و گسترده‌ترین جریان مربوط به « جریان زنان جامعه» است. اگر با دقت به خیابان‌ها در طول این ۸۰شب جنگ تحمیلی سوم نگاه کنیم، کاملا مشخص است که هم بلحاظ میزان کمی و هم نقش‌آفرینی کیفی پدیده حضور بانوان غیور ایرانی فضایی منحصر به فرد ایجاد کرده است. فضایی که در مبارزات قبل از انقلاب اسلامی ریشه دارد و در طی این سال‌ها هرجا که لازم بوده است به عنوان «ریشه میدان» تجلی نقش آفرینی «زن مجاهد مسلمان ایرانی» را عیان نموده است. این نقش آفرینی زنانه در میدان نبرد این روزها از آنجایی نشأت می‌گیرد که وقتی حاج محسن رفیق‌دوست و دوستانش در روزهای اول حضور حضرت امام (ره) در مدرسه علوی تهران با حضور تعداد زیادی از بانوان برای دیدار و بیعت با امام مواجه می‌شوند و بلحاظ مدیریتی مشکلاتی پیش می‌آید و به شورای انقلاب می‌گویند که از امام بخواهید تا فعلا دیدار با زنان نداشته باشند تا شرایط فراهم شود! حضرت امام پاسخی تاریخی به این درخواست می‌دهند که در صفحه ۳۶کتاب «برای تاریخ می‌گویم – جلد۱» اینگونه آمده است : « شما فکر می‌کنید اعلامیه‌های من یا سخنرانی‌های شما شاه را بیرون کرد؟ شاه را همین بانوان بیرون کردند! چرا میخواهید ملاقاتشان را قطع کنید؟ بروید وسیله آسایششان را فراهم کنید». نگاه ویژه امام (ره) به مقوله حضور بانوان به عنوان یکی از اصلی‌ترین عناصر پیشران خلق انقلاب اسلامی از یک سو و نگاه متعالی امام شهیدمان به جایگاه زنان به عنوان اصلی‌ترین عنصر سلول بنیادین جامعه اسلامی یعنی خانواده، در طی این سال‌ها جمعیتی از زنان را تربیت نموده است که در امتداد حرکت زنان دوران مبارزه و دفاع مقدس ۸ساله، در جنگ تحمیلی سوم خیابان را به میدان متصل می‌نمایند. حقیقتش را اگر بخواهم بگویم، مقداری تلخ است! چرا؟ چون در تمام این سال‌ها در عین ارتقای جایگاه زنان در جامعه، اما ساختارهای نقش آفرینی اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و علمی ما بیشتر مردپایه طراحی شده است تا آن‌جا که بعضی مواقع زنان محترم این سرزمین برای اثبات نقش‌آفرینی خود مجبور به اثبات ویژگی‌های مردانه در جامعه از خودشان شده‌اند. اما این جنگ تحمیلی سوم فرصتی خلق کرد تا تبلور عینیت یافته نقش‌‌آفرینی درست زنان در اداره جامعه از خانواده تا خیابان مجددا احیا شود و چه مادران و همسران و دخترانی که با ارتقای سطح خودشان در حال تربیت حسن باقری‌ها برای آینده انقلاب اسلامی هستند. خب حالا که این فرصت تاریخی پیش آمده و تعین الگوی سوم زن مبتنی بر نگاه امام شهیدمان تجلی بیشتری پیدا کرده است، وقت آن نیست تا به پیشرانی همین بانوان نسبت به اصلاح ساختارهای حکمرانی بر اساس جهت حرکت انقلاب اسلامی، نیاز جامعه و شأنیت خود زنان ایرانی بپردازیم؟ از نظر حقیر امروز بهترین زمان برای طرح سوالاتی به شرح زیر و تلاش برای پاسخ دادن به آن‌‌ها است : ۱.ساختارهای اجرایی کشور و شاخص‌های مرتبط با آن چگونه و با چه تغییراتی باید برای نقش آفرینی درست زنان بازطراحی شوند؟ ۲. ساختارهای علمی کشور و عرصه‌های مرتبط با آن چگونه و با چه تحولی باید برای نقش آفرینی درست زنان در دریای بیکران علم و فناوری باز طراحی شوند؟ ۳. با توجه به الگوریتم‌های آینده‌پژوهی روندهای تغییر مدیریتی در دنیا که نشان دهنده اکتساب ۷۵درصد سکوهای مدیریتی توسط زنان تا ۱۵سال آینده است، ساختارهای دیپلماسی عمومی - زنانه چگونه باید طراحی شوند تا نگاه اصیل زن مجاهد مسلمان ایرانی به دنیا تسری پیدا کند؟ ۴. ساختارهای رسانه‌ای و هنری کشور بر اساس جایگاه اصلی زن چگونه باید بازطراحی و بازتنظیم شوند تا تصویر درستی از الگوی زن مجاهد مسلمان ایرانی را به درون و خارج کشور مخابره کنند؟ این سوالات و سوالاتی از این قبیل امروز باید دغدغه همه جامعه، مخصوصا جامعه زنان باشد. بازهم می‌گویم این ما هستیم که تصمیم می‌گیریم تا اراده کنیم برای استفاده از فرصت و تجربه پیش‌آمده از این جنگ تحمیلی سوم. که امیدوارم خواهران بزرگوارم که بخشی از مخاطبین حقیر هستند به این موضوع خوب بیاندیشند و برای تحقق آن مجاهدانه به میدان بیایند و به تولید فکر و الگوی اجرایی برسند. پ.ن: بخاطر این حرف‌هایی که امروز نوشتم، مورد عنایت خیلی‌ها قرار خواهم‌گرفت، خیلی‌ها که در ظاهر شعار حمایت از نقش آفرینی بانوان می‌دهند، اما در پشت پرده بگونه‌ای دیگر رفتار می‌کنند! تهران ۳۰اردیبهشت۱۴۰۵ https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
📚«روایت سوم»؛ زاویه دیدی جدید از دفاع مقدس ⁉️فکر می‌کنی درباره دفاع مقدس همه‌چیز رو شنیدی یا میدونی؟ احتمالاً نه! 👌بیشتر روایت‌هایی که از جنگ شنیدیم، یا درباره عملیات‌ها و مسائل نظامی بوده، یا خاطره‌ها و روایت‌های رزمنده‌ها. اما «روایت سوم» یک نگاه تازه پیش روی تو می‌گذاره؛ نگاهی که دفاع مقدس رو فقط یک جنگ ۸ ساله نمی‌بینه، بلکه اون رو در مسیر انقلاب اسلامی تا امروز معنا می‌کنه. 📌ثبت سفارش: https://manvaketab.com/book/373703/ 🎁کد تخفیف: 1405 👈ثبت سفارش از نمایشگاه مجازی👉 📚 انتشارات‌شهیدکاظمی 🆔https://eitaa.com/joinchat/1573650433C72276e ................... https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
محمد علیان
📚«روایت سوم»؛ زاویه دیدی جدید از دفاع مقدس ⁉️فکر می‌کنی درباره دفاع مقدس همه‌چیز رو شنیدی یا میدون
سلام و رحمت خدا عزیزانی که می‌خوان کتاب روایت سوم رو تهیه کنند، این روزها فرصت خوبی هست.
هدایت شده از مطرا
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰بالاترین هنر شهید حسن باقری تغییر نگاه و افق به مسئله جنگ بود 💡 به‌راستی حسن باقری چگونه افق‌ها را تغییر داد؟ ⭕️فردا منتظر خبری ویژه از مطرا باشید...⭕️ 🇮🇷|مطرا برای تحقق راهیان نور گام دوم انقلاب اسلامی به میدان آمده است.|🇮🇷 https://eitaa.com/joinchat/3617652979C868956f3a1
محمد علیان
🔰بالاترین هنر شهید حسن باقری تغییر نگاه و افق به مسئله جنگ بود 💡 به‌راستی حسن باقری چگونه افق‌ها را
سلام فردا چشمتون به کانال مطرا باشه! چرا ؟ خب سوم خرداد هست و مطرا براتون یک خبر ویژه و اتفاق جدید داره ... +منتظر باشید
هدایت شده از مطرا
جرئت آغاز شد... 🚀 پیش‌فروش کتاب فراتر از تاریخ؛ بازگشت به تجربه‌ای که روزی خرمشهر را آزاد کرد و امروز ایران به آن نیاز دارد. شهید حسن باقری جوانی است از نسل انقلاب اسلامی که در میان کمبودها و بن‌بست‌ها حاضر نشد همه‌چیز را با معیارهای قبلی بسنجد. تصمیم‌ها و نگاه او فقط برای زمان خودش نیست، بلکه تبدیل به تجربه‌ای شده که به ساخت آینده کمک می‌کند. 📚 «جرئت تغییر» اولین کتاب الگوی شخصیتی و عملکردی شهید حسن باقری به قلم: محمد علیان و هدی ناقدی -------------------------------------------------------- 📔قیمت پشت جلد کتاب: ۵۹۰ هزار تومان 📲لینک ثبت‌نام پیش‌فروش کتاب با تخفیف، به مبلغ «۴۷۳ هزار تومان»: https://survey.porsline.ir/s/lLtAoz5w ‼️هزینه ارسال برای خریدهای گروهی بالای ۱۰ عدد، رایگان خواهد بود. 📆 مهلت ثبت‌نام با تخفیف: ۳ الی ۱۵ خرداد 🆔 پاسخ به سوالات در پیام‌رسان ایتا: @matra_book -------------------------------------------------------- @matra_ir
محمد علیان
✨ جرئت آغاز شد... 🚀 پیش‌فروش کتاب #جرئت_تغییر فراتر از تاریخ؛ بازگشت به تجربه‌ای که روزی خرمشهر را
این هم خبر ویژه ... اولین کتاب شخصیت‌شناسی شهید باقری یاعلی بگید و ثبت نام کنید برای خرید اگه دنبال تغییر و جرئت تغییر هستید ... + به بقیه هم برسونید یاعلی
بسم رب الغریب در حملات امروز اسرائیل به لبنان، سهم مشخصی برای نقطه دوم تمرکز دشمن در این جنگ ترکیبی طبق بیان رهبر انقلاب باید قائل شد. امیدوارم آقایان مسئول حواسشان باشد چون طبق منظومه فکری رهبر شهیدمان نتیجه اختلال در دستگاه محاسباتی مسئولین عبارت است از : ۱. اشتباه محاسباتی ۲. تصمیم سازی غلط ۳. تصمیم گیری غلط ۴. نفوذ و شکست پ.ن: این چرخه ۴ مرحله‌ای از تنگه احد تا کربلای ۴ تکرار پذیر شد و برای رسیدن به تنگه هرمز شوخی هم ندارد تهران؛ ۱۷ خرداد ۱۴۰۵؛ داغ لبنان و جبهه مقاومت https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عصر خمینی در مواجهه با دشمن اسرائیلی - آمریکایی فقط و فقط باید مبتنی بر همین حرف حضرت امام (ره) که از شهید مدرس بیان می‌کنند، ایستاد ... https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قرار بود نباشیم ! قرار بود جمهوری اسلامی ایرانی نماند! نباشیم! و وقتی این قرارها را گذاشته بودن، پس دیگر ایران انقلاب اسلامی نمی‌ماند و پرچمش هم! و شاید هم میگفتن تازه «تغییر رژیم» اتفاق افتاده و ایران جدید اجازه حضور هم ندارد! اما ورق را ما برگرداندیم! 🇮🇷ما کاری کردیم که پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار تمام در وسط آمریکا اینگونه به نمایش در بیاید! یکی از دستاورد‌های این جنگ همین پهن شدن پرچم ایران در قلب آمریکا است که باید به آن افتخار کرد پ.ن: ان‌شاءالله که پیروزی در میدان فوتبال هم رقم بخورد🤲 https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
پیام رهبری و نکات آن.mp3
زمان: حجم: 16.4M
بسم رب الحسین ۱. نکات راهبردی پیام رهبری پیرامون تفاهم‌نامه امضا شده بین رئیس جمهور ایران و آمریکا چیست ؟ ۲. نگاه رهبری به مسئولین فعلی در این موضوع چگونه است ؟ ۳. چرا نظر ولی خدا تأمین نشد و ما باید برای آینده چه کنیم؟ ۴.اجازه رهبری منوط به تعهد و مسئولیت پذیری رئیس جمهور محترم و سایر اعضای شعام است! ما چه تکلیفی داریم ؟ ۵. چرا احتمال زیاده‌خواهی آمریکا زیاد است؟ و معنای آن چیست ؟ ۶. مطالبه رهبری نسب به شروط و دعوت ایشان از مردم برای انتظار تحقق مهم است! ۷. نسبت خیابان با این پیام رهبری چیست؟ +خواهش بنده از همه مخاطبین این هست که در زمان مناسب کامل این صوت رو گوش کنند. https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
مسئولین بخونند! من اگر جای مسئولین نظام از رئیس جمهور و رئیس مجلس و رئیس قوه قضاییه و برخی فرماندهان و اعضای شعام بودم پس از این پیام رهبری و بیان صریح ایشان مبنی بر « علی الاصول نظر دیگری داشتم» حتما این ۴کار را به قیدفوریت انجام می‌دادم: ۱. مانند جلسه پایانی عملیات رمضان - مرحله ۵ و بعد عملیات کربلای۴؛ حتما توبه تشکیلاتی می‌کردم و مراتب این توبه تشکیلاتی را صراحتا بیان و به‌صورت عمومی منتشر می‌کردم و از رهبر انقلاب که امام جامعه است طبق منطق قرآن می‌خواستم که « يَا أَبَانَا اسْتَغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا إِنَّا كُنَّا خَاطِئِينَ» ۲. طبق منطق استغفار برای پذیرش توبه‌ام، اقدام عملی برای جبران و تحقق انتظار ولی خدا را سریعا طراحی و عملیاتی می‌کردم بگونه‌ای که دشمن از شدت ولایت‌پذیری‌ام بشدت عصبانی شود و از این عصبانیت بمیرد. ۳. مدیریت بر عرصه‌های داخلی کشور محکم به‌دست می‌گرفتم و بدون ترس برای حل مسائل کشور از ظرفیت مردم مبعوث شده استفاده می‌کردم که با بهبود فضای جامعه و معیشت مردم دست ولی خدا را بیش از پیش پُر و باز کنم! ۴. همین الان اسرائیل را با تمام توان می‌زدم و تنگه هرمز را می‌بستم تا دشمن بداند در این کشور فقط حرف ولی خدا اصالت دارد و امام جامعه محور همه وحدت‌هاست پ.ن: این حرف‌ها که زدم به معنای تخطئه مسئولین و فرماندهان نظام نیست بلکه یک مطالبه است و اگر امام این روزهای ما صراحتا نظر خود را نمی‌گفت اینگونه بیان نمی‌کردم! https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306