eitaa logo
محمد علیان
1.9هزار دنبال‌کننده
215 عکس
74 ویدیو
5 فایل
پیشرفت و انقلاب اسلامی راه ارتباطی: @khakrizfekri @maliyan.ir" rel="nofollow" target="_blank">Instagram:@maliyan.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عصر خمینی در مواجهه با دشمن اسرائیلی - آمریکایی فقط و فقط باید مبتنی بر همین حرف حضرت امام (ره) که از شهید مدرس بیان می‌کنند، ایستاد ... https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قرار بود نباشیم ! قرار بود جمهوری اسلامی ایرانی نماند! نباشیم! و وقتی این قرارها را گذاشته بودن، پس دیگر ایران انقلاب اسلامی نمی‌ماند و پرچمش هم! و شاید هم میگفتن تازه «تغییر رژیم» اتفاق افتاده و ایران جدید اجازه حضور هم ندارد! اما ورق را ما برگرداندیم! 🇮🇷ما کاری کردیم که پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار تمام در وسط آمریکا اینگونه به نمایش در بیاید! یکی از دستاورد‌های این جنگ همین پهن شدن پرچم ایران در قلب آمریکا است که باید به آن افتخار کرد پ.ن: ان‌شاءالله که پیروزی در میدان فوتبال هم رقم بخورد🤲 https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
پیام رهبری و نکات آن.mp3
زمان: حجم: 16.4M
بسم رب الحسین ۱. نکات راهبردی پیام رهبری پیرامون تفاهم‌نامه امضا شده بین رئیس جمهور ایران و آمریکا چیست ؟ ۲. نگاه رهبری به مسئولین فعلی در این موضوع چگونه است ؟ ۳. چرا نظر ولی خدا تأمین نشد و ما باید برای آینده چه کنیم؟ ۴.اجازه رهبری منوط به تعهد و مسئولیت پذیری رئیس جمهور محترم و سایر اعضای شعام است! ما چه تکلیفی داریم ؟ ۵. چرا احتمال زیاده‌خواهی آمریکا زیاد است؟ و معنای آن چیست ؟ ۶. مطالبه رهبری نسب به شروط و دعوت ایشان از مردم برای انتظار تحقق مهم است! ۷. نسبت خیابان با این پیام رهبری چیست؟ +خواهش بنده از همه مخاطبین این هست که در زمان مناسب کامل این صوت رو گوش کنند. https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306
مسئولین بخونند! من اگر جای مسئولین نظام از رئیس جمهور و رئیس مجلس و رئیس قوه قضاییه و برخی فرماندهان و اعضای شعام بودم پس از این پیام رهبری و بیان صریح ایشان مبنی بر « علی الاصول نظر دیگری داشتم» حتما این ۴کار را به قیدفوریت انجام می‌دادم: ۱. مانند جلسه پایانی عملیات رمضان - مرحله ۵ و بعد عملیات کربلای۴؛ حتما توبه تشکیلاتی می‌کردم و مراتب این توبه تشکیلاتی را صراحتا بیان و به‌صورت عمومی منتشر می‌کردم و از رهبر انقلاب که امام جامعه است طبق منطق قرآن می‌خواستم که « يَا أَبَانَا اسْتَغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا إِنَّا كُنَّا خَاطِئِينَ» ۲. طبق منطق استغفار برای پذیرش توبه‌ام، اقدام عملی برای جبران و تحقق انتظار ولی خدا را سریعا طراحی و عملیاتی می‌کردم بگونه‌ای که دشمن از شدت ولایت‌پذیری‌ام بشدت عصبانی شود و از این عصبانیت بمیرد. ۳. مدیریت بر عرصه‌های داخلی کشور محکم به‌دست می‌گرفتم و بدون ترس برای حل مسائل کشور از ظرفیت مردم مبعوث شده استفاده می‌کردم که با بهبود فضای جامعه و معیشت مردم دست ولی خدا را بیش از پیش پُر و باز کنم! ۴. همین الان اسرائیل را با تمام توان می‌زدم و تنگه هرمز را می‌بستم تا دشمن بداند در این کشور فقط حرف ولی خدا اصالت دارد و امام جامعه محور همه وحدت‌هاست پ.ن: این حرف‌ها که زدم به معنای تخطئه مسئولین و فرماندهان نظام نیست بلکه یک مطالبه است و اگر امام این روزهای ما صراحتا نظر خود را نمی‌گفت اینگونه بیان نمی‌کردم! https://eitaa.com/joinchat/1062011092Cc44bc57306