eitaa logo
موسسه فرهنگی تبلیغی بشری
503 دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
2.1هزار ویدیو
234 فایل
ارتباط با ادمین @admin_boshra1 @Admin2_boshra درخواست سخنران و مداح @Mobalegh_Boshra
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گوشه‌ای از غربت دردناک امام جواد (علیه السلام) استاد پناهیان 📌 @IslamLifeStyles کانال موسسه فرهنگی تبلیغی بشری https://eitaa.com/moasesa_boshra ⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️
💠 حدیث روز 💠 ❓چه کسی را عبادت می کنیم؟ 🔻امام جواد علیه‌السلام: مَن أصغی إلی ناطِقٍ فقَد عَبَدَهُ، فإن کانَ النّاطِقُ یؤَدّی عَنِ اللّه عَزَّوجلَّ فقَد عَبَدَ اللّه، و إن کانَ النّاطِقُ یؤَدّی عنِ الشَّیطانِ فقَد عَبَدَ الشَّیطانَ 💬 هرکه به گوینده‌ای گوش سپارد، او را بندگی کرده است؛ اگر آن گوینده از خداوند عزوجل بگوید، شنونده خدا را عبادت کرده و اگر از طرف شیطان بگوید شیطان را عبادت کرده باشد. 📚 الکافی: ۶/۴۳۴/۲۴ ‌ ‌ •┈┈••✾••┈┈• کانال موسسه فرهنگی تبلیغی بشری https://eitaa.com/moasesa_boshra
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❓حکم چت کردن با جنس مخالف چیست؟ ✍پاسخ: ارتباط با نامحرم 👈(حضوری، ارسال پیامک، و چت کردن ) ◀️ در صورتی که قصد لذت باشد ( حتی عاطفی )، ◀️ یا ترس و خوف به گناه افتادن باشد ( حتی در آینده نزدیک ) ◀️یا مفسده ای داشته باشد حرام است. ❌ ترس به گناه افتادن در چت کردن یعنی اگر بترسید در ادامه به گناه آلوده شوید. ممکن است چت کردن در ابتدا شرایط چت کردنی که گناه محسوب می شود را نداشته باشد؛ ولی مشخص باشد و به صورت معمول افرادی که اقدام به چت کردن می کنند، در ادامه و بعد از مدتی به گناه آلوده می شوند، در این صورت نیز چت کردن حرام است و نباید آن را آغاز نمود . 🚫غالبا این نوع روابط به گناه کشیده می شود که در آن موارد حرام است .🚫 ⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️ کانال موسسه فرهنگی تبلیغی بشری https://eitaa.com/moasesa_boshra ⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_246276242251186279.mp3
872.5K
✨سوره مبارکه بقره✨ "آیات ۲۶۵ تا ۲۶۹ "