eitaa logo
مدافعان ظهور
395 دنبال‌کننده
9.9هزار عکس
3.6هزار ویدیو
74 فایل
ارتباط با خادم کانال @alishh.. با به اشتراک گذاشتن لینک کانال مدافعان ظهور،در ثواب راه اندازی آن و نشر مطالب شریک باشید ★ به بهانه یه لبخند مهدی فاطمه★ لینک کانال در پیام رسان ایتا👇 @modafeanzuhur ویا https://eitaa.com/joinchat/3280666642C9b9ebd02e0
مشاهده در ایتا
دانلود
مدافعان ظهور
#مدعیان_دروغین_مهدویت فصل۵ ادعای سامر ابوقمر ۱ قسمت۸۰ متن زیر مطالعه شود👇👇👇
فصل۵ ادعای سامر ابوقمر ۱ قسمت۸۰ به گزارش روزنامه کیهان (دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۵) «سامر ابوقمر» پس از سقوط صدام حسین در فروردین ۱۳۸۲ مدتی ناپیدا بود و در این مدت کتاب «قاضی السماء» را به رشته تحریر درمی آورد. وی در این کتاب خود را «شیعه خالص» معرفی می کند و در عین حال در آن همه اعتقادات شیعه راجع به امام زمان عجل الله فرجه و حتی اینکه امام زمان فرزند حضرت امام حسن عسکری علیه السلام است را کاملا مردود می شمرد و در ادله فراوان و متقن شیعه در این خصوص خدشه وارد می کند. وی در کتاب خود علم ائمه راجع به امام بعد از خود را نفی و آن را مختص به خدا می داند. او جعفر کذاب را «جعفر زکی» معرفی نموده و نواب اربعه حضرت ولی عصر را تخطئه می کند و نیابت آنان را مردود می شمرد. سامر ابوقمر پس از نفی اعتقادات اصیل شیعه مدعی می شود که خود او «امام زمان» است! وی خود را فرزند بلافصل امیرالمومنین و فاطمه زهرا علیهما السلام معرفی می کند و مدعی می شود که نام حقیقی او «علی بن علی بن ابیطالب» است و برادر امام حسن و امام حسین -علیهما السلام- می باشد که در زمان حیات صدیقه طاهره، بصورت نطفه ای به آسمان برده شده و در آنجا منجمد گردیده و سپس در این زمان در رحم مادر (دوم) او «امه السودا» قرار داده شده و او متولد گردیده است! او در کتاب خود با اهانت به سلسله مراجع عظام تقلید از شیخ طوسی (رحمه الله علیه) تا مراجع فعلی، آنان را منحرف و «مهدور الدم» معرفی می نماید. کتاب «قاضی السماء» که در حدود ۶۰۰ صفحه تنظیم شده، توسط عناصر بعثی چاپ و توزیع گردیده است. #shia #عدالت_در_اسلام @modafeanzuhur
📌 مأمومی که امامش به او عاشق بود... ▪️ اَنتَ وَلیُّنا حَقّاََ... تو واقعا دوست ما هستی. اگر امام زمان این جمله را به شما بفرمایند چه حالی می‌شوید؟ ▫️ این جمله را امام هادی علیه السلام به جناب ابوالقاسم عبدالعظیم حسنی فرمود. راز محبوبیت او اطاعت از امام معصوم بود و این مطیع بودن او را به درجه‌ای از رشد معنوی رساند که امام هادی درباره‌اش فرمود: من زارَ عَبدالعَظیمِ الحَسَنی بِرِی کَمَن زارَ الحُسَین بِکَربَلا. اگر قبر عبدالعظیم را در شهرری زیارت کنید چنان است که گویی امام حسین علیه السلام را در کربلا زیارت کرده‌اید. و خوشا به احوالش که امامش این‌گونه به او عاشق بود... 🏴 وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) و شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا (علیه السلام) عموی گران‌قدر پیامبر گرامی اسلام تسلیت باد. https://eitaa.com/joinchat/3280666642C9b9ebd02e0
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📖 السَّلاَمُ عَلَيْكَ حِينَ تَرْكَعُ وَ تَسْجُدُ... 🌱سلام بر سجده های تو و بلندای سجده گاهت که ماه و خورشید روی تاریکشان را از لمس نور آن روشن می کنند، و سلام برشکوه رکوع تو که کائنات در برابر عظمتش خضوع می‌کنند. 📚 زیارت آل یاسین_مفاتیح الجنان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Moghadam-GolchinMoharramMohebban1390[21].mp3
6.67M
🎼زیر بارون توی رویا یه سه شنبه شب زیبا 🎙کربلایی جواد مقدم
🌷امام مهدی شناسی ۲۵۹🌷 ☀️نورانیت امام☀️ 💠‌ابن بابویه از حضرت صادق (علیه السلام) روایت کرده که فرمودند: «مراد از «مثل نوره کمشکوة» (در سوره ی نور)، فاطمه زهرا (سلام الله علیها) می‌باشد. «فیها مصباح» به حضرت امام حسن (علیه السلام) اشاره دارد . مراد از «فی زجاجة»، حضرت امام حسین (علیه السلام) و «کانها کوکب دری»، حضرت فاطمه (علیهاالسلام) است که در میان تمام زنان دنیا، چون کوکب و ستاره ای درخشان می‌باشد. از «یوقد من شجره مبارکه»، حضرت ابراهیم خلیل الله (علیه السلام) منظور است که می‌فرماید: «زیتونه لا شرقیة ولا غربیة »؛ یعنی: نه یهودی است و نه نصرانی. «یکاد زیتها یضیء»؛ یعنی نزدیک است که از او عالم روشن و جلوه گر شود. «لو لم تمسسه نار نور علی نور»، امامی است که از امام دیگر متولد می‌شود. «یهدی الله لنوره من یشاء»؛ یعنی به وسیله امام، هر که را بخواهد هدایت می‌کند». 💠جندب گوید که در نامه ای از حضرت رضا (علیه السلام) درباره آیه نور سوال کردم. ایشان در جواب مرقوم فرمودند: «مثل ما در کتاب خدا، مثل مشکاه است و مشکاه در قندیل قرار دارد و ما چراغی هستیم در آن قندیل». 💠حضرت امام باقر (ع): «هم و الله والنور الله فی الساوات و فی الأرض» .«به خدا سوگند آنانند نور خدا در آسمان و زمین» 💠حضرت امام باقر (علیه السلام) می‌فرمایند: «النور و الله الأئمته من آل محمد ص إلی یوم القیامة، وهم و الله نور الله الذی أنزل هم و الله نور الله فی الساوات و الأرض». به خدا سوگند مقصود از نور، نور آل محمد است. به خدا قسم ایشان نور خدا هستند که او فرستاد. به خدا سوگند آنها نور خدا در آسمان و زمین هستند». 💠جابر بن عبدالله انصاری گفت که وارد مسجد کوفه شدم. دیدم امیر المومنین (علیه السلام) با انگشت مبارک مینویسد و تبسم می‌فرماید. عرض کردم ای مولای من، چه چیزی باعث تبسم شما شده؟ ایشان فرمودند که تعجب می‌کنم از کسی که این آیه را تلاوت می‌کند؛ اما به حق آن معرفت ندارد. گفتم که ای سید من، کدام آیه؟ ایشان فرمودند که آیة «الله نور السموات والأرض مثل نور کمشکوة». سپس فرمودند :«مشکوة» محمد_ (ص) است. «فیها مصباح، المصباح فی زجاجة، الزجاجة» حسن و حسین (ع). «کانها کوکب دری» علی بن الحسین (ع)، «یوقد من شجرة مبارکة» محمد بن علی (ع)، «زیتونه» جعفر بن محمد (ع)، «لاشرفیة » موسی بن جعفر (ع)، «ولا غربیة» علی بن موسی (ع)، «یکاد زینها یضیی» محمد بن علی (ع)، «ولو لم تمسسه نار» علی بن محمد (ع)، «نور علی نور» حسن بن علی (ع)، «یهدی الله لنوره من یشاء » حضرت قائم (عج) را می‌باشد. 💠پس با این تفسیر مشخص شد این نور آیه و نشانه بزرگ خداوند است که در هستی میماند . بدان برای زیاد و کم کردن نور اطاق حتمأ و الزما باید چراغ را کم و زیاد کنید به همین مثال عقلی تمام فیوضات و برکات و انوار باید از مبداء که اهل بیت (ع) است کم و زیاد گردد سپس قوت و حرکت و حولها در جمیع کائنات، سکون یا حرکت، ضعف یا قوت، تاریکی یا روشنایی و هر حرکتی به اذن حق تعالی و وساطت محمد و آل محمد (علیهم السلام) است. 💠این در واقع همان حول و قوه خداست و ذوات مقدسه در هیچ موردی مستقل نیستند مگر به عطای حق. مانند آنکه اراده انسان و دست وی نور چراغ را کم و زیاد می‌کند و بر تاریکی و روشنایی محیط اثر می‌گذارد و این می‌تواند مثالی برای فهم اراده خداوند و سببیت محمد و آل محمد (علیه السلام) باشد. ‌📚معرفت به نورانیت امام عصر (عجل الله فرجه) ✍محمد تقی تقی پور
🔴 چند کلام در روز شهادت جانسوز حضرت حمزه سیدالشهداء علیه سلام 🔹 بزرگ مدافع پیامبر (صلی الله علیه و آله) و اسلام 🔹 کسی که بر ساق عرش نام او را اسدالله و اسد رسوله نوشته اند.. 🔹 کسی که تمام اهل بیت علیهم السلام به داشتن چنین عموی افتخار کرده اند.. 🔹 کسی که شهادت دهنده ی رسالت انبیاء در روز قیامت خواهد بود 🔹 کسی که امیر المومنین علیه سلام فرمودند اگر عمویم حمزه زنده بود اهل سقیفه مردم را به گمراهی و ضلالت نمی کشیدند و این کلام نشان از عظمت و جایگاه رفیع سیدالشهداء دارد 🔹 پيامبر صلی الله عليه و آله هنگامي كه حضرت حمزه را با آن وضع ديدند، گريستند و فرمودند«يا عم رسول الله و اسدالله و اسد رسوله... يا فاعل الخيرات، كاشف الكربات...». که هر کدام از این کلمات بابی عظیم در مسیر معرفت به سیدالشهداء می باشد 🔹 أميرالمؤمنين و فاطمه زهرا عليهماالسلام و صفيه و ديگران بر آن حضرت گريستنــد. و تا زمان شهادت امام حسین علیه السلام در تمام مصیبت ها اول بر مصیبت حمزه علیه السلام روضه و ندبه برپا می شد... 🔹 پيامبر صلی الله عليه و آله بر بدن مبارك او با چهل تکبیر نمـــاز خواندن بعد از چهـــل سال كه معاويه علیه لعنت خواست نهري از احد عبور دهد با قبر حضرت حمزه برخورد نمود و سر بيلها به پاي حمزه رسيد و فورا خون جاري شد ! 🔺حضرت رضا عليه السلام به نقل از رسول خدا صلي الله عليه و آله فرمودند: «بهترين بـــرادران من علـــي عليه السلام و بهترين عموهـــای من حمـــزه است.» پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله فرمودند کسی که به زیارت قبر من بیاید و عمویم را زیارت نکند بر من جفا کرده است که این روایت تاکید بر توجه ، توسل و راه گشا بودن ذکر و نام حمزه سیدالشهداء دارد.. 🌕 می توانیم در این مسیر یاری حجت خدا از حضرت حمزه(علیه السلام ) الگو گرفته و دشواری های عصر غیبت را پشت سر بگذاریم و به شبهات پاسخ دهیم مبلغ، یار و یاور امام عصر(ارواحنافداه ) باشیم چنان که حضرت حمزه(علیه السلام ) یاور و معین و کمک رسول خدا(صلی الله علیه و آله ) بود و جانش را نیز در راه ایشان ایثار کرد.
بسم الله الرّحمن الرّحیم 🔶 در فهم مقصود این فصل، دقت بسزا لازم است. درهایی که در این فصل نام برده شده است؛ درهایی است که بر روی هر انسان باز است. همین درها برای شخصی ابواب نعمت‌اند و برای دیگری درهای نقمت. شخصی از همین درها بهشتی بلکه بهشت می‌شود و دیگری دوزخی بلکه دوزخ. و بدان که مشاعر جمع مشعر اسم آلت است؛ فتبصّر! ♦️سعادتمند کسی است که واردات و صادرات این ابواب را در تحت مراقبت خویش بدارد؛ و این مراقبت کشیک نفس کشیدن است که جهاد اکبر است، و به عبارت اُخری این مراقبت حفظ طهارت است در همه‌ی احوال و در همه‌ی شئون و اطوار وجودی شخص از طهارت کسوت تا طهارت قلب و سِرّ. حدیث مروی از جناب رسول‌الله (ص) است که فرمود: "دُم علی الطّهاره یُوَسَّع علیک الرّزق؛ دوام بر طهارت داشته باش تا رزق بر تو وسعت یابد." و رزق عمده برای انسان -من حیث هو انسان- معارف حقه‌ی الهیه است. 🔶 آری، انسان -من حیث هو انسان- حیات و فعلیت واقعی او *معارف حقیقی اوست که گوهر ذات او می‌شوند و بدانها از قوت و نقص به در می‌آید و به فعلیت و کمال می‌رسد. چه این‌که علم و عمل جوهرسازند علم مشخِّص روح انسان و مقوّم آن است و عمل مقوّم بدن انسان -من حیث هو انسان- است. ♦️به عبارت دیگر صورت انسان در آخرت، نتیجه‌ی عمل و غایت فعل او در دنیاست و ملکات نفس، مواد صور برزخی‌اند. لذا انسان در نشئه‌ی دنیا نوع است و در تحت او اشخاص است، و در نشئه‌ی آخرت جنس است و در تحت او انواع است و آن انواع صورجوهریه‌اند که از ملکات نفس تحقّق می‌یابند و از صقع ذات نفس به در نیستند. 🔶 خلاصه این‌که هر فعلی از افعال انسان، در مابعدالطبیعه صورتی دارد که پس از انتقال فاعلِ آن از این نشئه در متن ذات او بر او ظاهر می‌شود و علم انسان مشخِّص روح او و عملش مشخِّص بدن اخروی او است. در این نشئه که عالم طبیعت است احکام ظاهر حاکم و غالب‌اند و در آن نشئه که "یَومَ تُبلَی السَّرائِر" است احکام باطن. ♦️همانا نفس در این نشئه، صور هیولای مادی است ولی در نشئه‌ی آخرت، هیولای صور است و آن صور اخروی همه‌شان مثال‌هایی هستند که به نفس قائمند همانند قیام فعل به فاعلش. 📚 حضرت علامه حسن زاده آملی(ره)/سدرة ‌المنتهی/جلد یک/ص۵۱ تا ۵۳
مدافعان ظهور
💞#آخرین_عروس💞 #حضرت_نرجس_س_و_تولد_آخرین_موعود #قسمت8⃣ آيا دوست دارى قصّه چوب شكسته شده را برايت ب
🎀 🎀 ⃣ اكنون، ما آرام آرام در محلّه قدم برمى داريم، من مى خواهم درِ خانه را به تو نشان بدهم. از تو مى خواهم وقتى به آنجا رسيديم بى تابى نكنى! نگويى كه مى خواهم را ببينم. گفته باشم اين كار است❗️ قدرى راه مى رويم. میوزد، بوى به مشام مى رسد، آنجا خانه است. با بى قرارى و وجدى كه دارى مى كنى: بر آقا و من! بر نور در زمين! تو مى خواهى به سوى بروى، من دست تو را مى گيرم! مى روى؟ تو به خود مى آيى و سپس مى گويى: دستِ خودم نبود❗️ بعد از يك عمر ، به اينجا رسيده ام، من در چند قدمى من است و من نمى توانم او را ببينم❗️ آنجا چند ايستاده اند. آنها به ما مى كنند. زود چشمانت را پاك كن! بايد بكنيم. شما كجا مى رويد! ما به درِ خانه شهر مى رويم. چرا رفيقت كرده است؟ بعضى از ، همه سرمايه ما را گرفته اند. وقتى اين را مى گويم، آنها مى دهند كه برويم. بيا تا به درِ خانه برويم كه حرف من نباشد خانه آنجاست. تو به من نگاه مى كنى و مى گويى: چقدر جواب دادى! اين نامردها، همه ما را گرفته اند . ✨💟الّلهُـمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــ الْفَـــرَج💟✨ https://eitaa.com/joinchat/3280666642C9b9ebd02e0
فصل۵ ادعای سامر ابوقمر ۲ قسمت۹۱ متن زیر مطالعه شود👇👇👇
مدافعان ظهور
#مدعیان_دروغین_مهدویت فصل۵ ادعای سامر ابوقمر ۲ قسمت۹۱ متن زیر مطالعه شود👇👇👇
فصل۵ ادعای سامر ابوقمر ۲ قسمت۹۱ سامر ابوقمر در منطقه «الزرگه» عراق نقطه ای را انتخاب کرده و منزل بسیار بزرگ و مجللی را در زیرزمین -به گونه ای که به کاخ شباهت بیشتری دارد- احداث می کند و شروع به فعالیت دوگانه ای می نماید. او از یک سو مراسم خاص مذهبی که به رفتار دراویش شباهت هایی داشته راه می اندازد و بعنوان «امام زمان» از دو قبیله یادشده و عناصر دیگری که اغفال شده اند، بیعت می گیرد و از آنان می خواهد در راه او سختی ها را تحمل نمایند. از سوی دیگر پلیس نجف در طی عملیاتی برخی از طرفداران او را بازداشت می نماید و در بازجویی از افراد دستگیرشده متوجه می شود که آنان قصد دارند در روز هشتم محرم به نجف حمله نمایند و در نظر دارند با استفاده از امکانات حرم حضرت امیرالمومنین علیه السلام کار خود را گسترش دهند. یکی دو نفر از اعضای پلیس از دستگیرشدگان می خواهند که جای «امام زمان»! را به آنان نشان دهند. بعد وارد منطقه محل سکونت رهبر گروه «جندالسماء» می گردند و مشاهده می کنند که در یک سالن نسبتا بزرگ فردی در میان ایستاده و عده ای دور او می چرخند و به تکرار می گویند: «بایعتک یا حجه»! دولت با استفاده از نیروهای موجود عملیات خود را در صبح روز هشتم محرم آغاز می کند و تا پایان روز نهم این ماه موفق به انهدام کامل این جریان منحرف و وابسته می شود. (ر.ک: روزنامه کیهان، دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۵) #shia #عدالت_در_اسلام @modafeanzuhur
عشق و امید به جهان دور جدیدآورد او شعر مهدوی تا که آید به جهان عشق و امید آورد او بگذرد دوره غم دور جدید آورد او تا که آید به جهان با نفس تازه خویش فصل زیبای بهار و دم عید آورد او تا رسد با نفس ناب و مسیحایی خویش مرده را زنده کند بخت سعید آورد او چون نمایان شود آن یوسف کنعانی ما افکند ولوله ای شور و نوید آورد او تا بتابد به جهان پرتو خورشید رخش بگذرد شام سیه صبح سپید آورد او شود از نعمت او ملک جهان همچو بهشت عالمی نو اثری تازه پدید آورد او بشکفد بخت جهان از اثر برکت او بیکران مرحمت و لطف مدید آورد او میرسد با همه خوبان و جمیع صلحا لشگری یکسره از خیل شهید آورد او https://eitaa.com/joinchat/3280666642C9b9ebd02e0
ماجرای ما و ایشان در ظهور مهدی است مژده باد ای اهل دل کاینک ظهور مهدی است ظلمت عالم ز حد شد وقت نور مهدی است در چنین ظلمی که عالم سر بسر ظلمت گرفت آنکه آتش در زند تیغ غیور مهدی است داد مظلومان ز جور ظالمان گرشه نداد ماجرای ما و ایشان در ظهور مهدی است مرکب اندر زین و خلق استاده او در صبر وقت عقل حیران مانده در ذات صبور مهدی است نامه فرمان که حکم آدم و خاتم دروست حکم آن منشور در حکم امور مهدی است این شعر بند 13  از ترکیب بند در نعت حضرت رسالت و ائمه اثنا عشر  از اهلی شیرازی است. https://eitaa.com/joinchat/3280666642C9b9ebd02e0
روی گسل زلزله ها-شعر مهدوی بی قرار تو ام و در دل تنگم گِله هاست آه! بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد؟ «بال» وقتی قفس پَر زدن چلچله هاست بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست باز می پرسمت از مسئله ی دوری و عشق و سکوت تو جواب همه ی مسئله هاست شاعر: فاضل نظری https://eitaa.com/joinchat/3280666642C9b9ebd02e0
🌐 *مهدی موعود علیه السلام* امام زمان عليه السّلام، *غالب بر همه‏* و نيز عرضه می‌دارد: «اللّهمّ ... و أجر حكمه على كلّ حكم و أذلّ بسلطانه كلّ سلطان» *«بارخدايا! حكمش را بر هر حكمى جارى ساز و به سلطنتش هر سلطنتى را خوار و ذليل گردان»* با ظهور امام زمان عليه السّلام و برپايى احكام الهى به كمك خداوند متعال هر حكمى غير از حكم او مغلوب گشته و با غلبه سلطنت و حكومتش، سلطنت و حكومت هركس غير از او ذليل و خوار خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1515_Fani-Ali-Aale-Yasin-Fa.mp3
13.47M
🌺سلام علی آل یاسین🌺 🎙با صدای علی فانی 🌴اللهم عجل لولیک الفرج🌴 ‌‌‌🌹