eitaa logo
کانال محتوای تبلیغی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام الله علیها
2.9هزار دنبال‌کننده
8هزار عکس
2.2هزار ویدیو
3.1هزار فایل
*این کانال محتوای تبلیغ عمومی می باشد که توسط اساتید و مبلغان تولید شده و با توجه به مناسبت های تبلیغی بارگذاری می شود.* «کپی مطالب به همراه لینک» @mohtavayetablighJameaAlZahra «.« ارتباط با ادمین».» @admin_mobaleghan
مشاهده در ایتا
دانلود
دوستان توجه داشته باشید درحد ایده فرستاده شده و خودتون برجسته کار کنید میتونید عکس رو چاپ کنید دوربری کنید و برجسته کار کنید این که لوگوی کانال روی عکس قرار گرفته بیشتر به این دلیل بوده که صرف عکس چاپ کردن نباشه یکم خلاقیت .... ودوم عکسها بی کیفیت هست به کار چاپ نمیاد خودتون میتونید طراحی کنید و برجسته کار کنید و برجسته کار کردن هم کار زیباتر میشه و هم خلاقیتها به روز میشن ☺️😉
حاشیه برد میتونید به صورت برجسته مثل طرحهای فوق کار کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مقام لیله القدری حضرت زهرا سلام الله علیها.pdf
377.7K
💡بخوانیم تا بدانیم فقط روزی سه صفحه 🔖سیر مطالعاتی 📚مقام لیلة القدری حضرت زهرا سلام الله علیها 💠نویسنده استاد طاهرزاده لینک فایل قبلی👇 https://eitaa.com/mohtavayetablighJameaAlZahra/31518 🍂🍃🍂🍃🍂 https://eitaa.com/mohtavayetablighJameaAlZahra 🍃🍂🍃🍂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ا❁﷽❁ا ✨﴿وَ وَهَبْنا لَهُمْ مِنْ رَحْمَتِنا وَ جَعَلْنا لَهُمْ لِسانَ صِدْقٍ عَلِيًّا﴾ (سوره مبارکه مریم آیه۵۰) 🔰از القاب مبارک حضرت مولانا بقیة الله الاعظم ارواحنافداه‌ «لسان الصّدق» است‌؛ بدین معنا که وجود مبارکشان، زبان حقیقت گویِ ذات اقدس اله هستند، همچنین یاد نیکویشان در میان گذشتگان و آیندگان و تمامی ادوار باقی بوده و هست. ✔️همانطور که مطابق کلام وحی، حقیقتِ "لسان صدق" به حضرت مولی الموحدین علی علیه‌السلام ارجاع دارد (۱)، حضرت ختمی مرتبت (صلی‌الله‌علیه‌وآله) این لقب مبارک را به مولانا صاحب العصروالزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نیز استناد داده اند: یخْرُجُ مِنْ صُلْبِهِ [حسن بن علی علیه السلام] کَلِمَهُ الْحَقّ وَلِسانُ الصِّدْقِ وَمُظْهِرُ الْحَق (۲): از صلب امام حسن عسکری عليه‌السلام، کلمه حق و لسان صدق و آشکارکننده حق، به ظهور خواهد رسید. 📔(۱) تفسیر القمی ج۲ص۵۰؛ البرهان فی تفسیرالقرآن ج۳ ص۷۱۷ (۲)بحار الأنوار ج۳۶ ص۳۴۸، عوالم العلوم و المعارف ج۱۵ ص۴۶