و اما دنیا به عمق زخم هایمان ؛
یک " آمدن " طلبکار است .
- اللهم عجل لولیک الفرج -
من همچنان باورم نمیشه که نیستی ،
باورم نمیشه که امشب عکس شما رو
به عنوان یک شهید توی راهپیمایی بالا بردم ؛
باورم نمیشه که وقتی میخوام اسمتون رو بیارم باید از پیشوند"شهید" استفاده کنم ..
هنوز هم برام مثلِ خواب میمونه ،
مثلِ یک کابوس ،
هِی میخوام از این خواب بلند شم
ولی نمیتونم ؛ نمیشه .
دلم برات تنگ شده خب .
عزیزِ دلِ من .
- مُلحَق -
- تهدمت والله ارکان الهدی -
صد بار قربانت شوم بازم بدهکارم
آه بابا علی دنبال رزق آخر سالم ..