- مُلحَق -
؛
معبود ِمن🤍 ؛
من تو را نپرسیدم از ترس آتشت ،
و نه به طمعِ بهشتت ،
بلکه تو را سزاوار و لایق پرستش دیدم .
- مُلحَق -
قاب ِسنگینیه🕶.
تا الان سه تا شخصیت اصلی
مورد علاقهمو یجا ندیده بودم🤌🏻💘.
- مُلحَق -
دچارِ علی بودن ، بهترین اتفاق برای من بود .
لطفی که کرده ای تو به من ، مادرم نکرد .
ای مهربان تر از پدر و مادرم 🤍 ؛
- مُلحَق -
امام زمانع : شیعه ما باید کاری بکند که ، به محبتِما نزدیکتر شود ✨.
ای قلب ِ دور از سینه من ..💛 !