من تو را نپرسیدم از ترس آتشت ،
و نه به طمعِ بهشتت ،
بلکه تو را سزاوار و لایق پرستش دیدم .
[الرب العزیز 🤍🔗]
15.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وَ امروز ..
امروز دقیقا یکسال میشه از اون خبر ..
از اون اتفاق . . .
از اون شبِ طولانی تر از شب یلدا .
از اون گریه های بی حد و اندازه مردم .
از اون استرس و نگرانی که یک ایران داشت .
از اون تشعییع تاریخی در قم و تهران و مشهد و..
و در آخر تنها شدنِ یک ملت ..💔
حاج آقا شما که به آرزوی چندین ساله تون رسیدید .
و این ما هستیم که تنها شدیم .
و دیگر رئیس جمهوری نیست که پیشِ مردم
با لقبِ سید مظلومان صدا زده بشه ..
دل تنگت میشیم سید ..
حاج آقا هارداسان ..💔