15.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وَ امروز ..
امروز دقیقا یکسال میشه از اون خبر ..
از اون اتفاق . . .
از اون شبِ طولانی تر از شب یلدا .
از اون گریه های بی حد و اندازه مردم .
از اون استرس و نگرانی که یک ایران داشت .
از اون تشعییع تاریخی در قم و تهران و مشهد و..
و در آخر تنها شدنِ یک ملت ..💔
حاج آقا شما که به آرزوی چندین ساله تون رسیدید .
و این ما هستیم که تنها شدیم .
و دیگر رئیس جمهوری نیست که پیشِ مردم
با لقبِ سید مظلومان صدا زده بشه ..
دل تنگت میشیم سید ..
حاج آقا هارداسان ..💔
- مُلحَق -
أَبا حسين{ع}🤍.
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میگفت؛
شما نباشید، آدم از تنهایی دق میکنه ..
باور کن ..
روزی که بمیریم ؛
حتی استخوان هایمان، جسدمان، کفنمان
تورا دوست خواهد داشت ..❤️🩹)))
- حسین جان 🖇!
- مُلحَق -
وَ علی زهرایش را اینگونه خطاب میکرد: آرام ِدل ِعلی ..💙🖇🎀 : ))
گاه علی ، فاطمه را
ای همه ی آرزوی ِمن خطاب میکرد .✨🫀