ملجاء .
- أنتالهواوأنتالحنان ، معاكروحيدايماًفيأمان ! .
- تو عشقي ، تو مهربانيهستی ، باتو روحم
همیشه درآرامشاست ٫ ♥️ .
ایبابا ، دیدي چیشد ؟
پاییز هم تمام ،
دیگه اون ذوق ُ شوق
براي ِخرید نارنگيتازه ،
براي ِراه رفتن روي برگهها و خشخششون ،
براي ِخرید خرمالوهاي خوشطعم ،
و َهر چیز ِدیگهاي تمام شد .
پاشو ، پاشو حداقل ، این یلدا رو شادباش ، نگو یلدا چه صیغهاي ِ!
کنار خانواده ، دوست و فامیل ، بخند و شوخيکن .
اصن یلدا یعني همین ، یعني دورهمجمع شدن و خندیدن تا خود ِصبح !
اصن میدوني ، یلدا بهونهاي ِبراي دور هم جمع شدن : ) '
ببین ، امیدوارم توي این یلدا دلتگرم و لبتخندون باشه : ) ♥️ *
یلـداتمبـارك [ رفیق ] 🍉 .
#خودنوشت .