بهش گفتم اگه ناراحتی یا حالت خوب نیست بهم پیام بده حرف بزنیم.
گفت با یکی دیگه حرف میزنم...
منم گفته عههه با اون دوستت؟!
گفت: نه، با امامم...:)🤍
استاد محمد داستانپورویتامین رفاقت با امام زمان(عج).mp3
زمان:
حجم:
46.6M
#پایِ_منبر
شب جمعه بزن به روحت برای یک هفته شارژ شی :)🔋🤍
🌱 با گوش دادن به این جلسه، شما خواهید آموخت که چطور جوانیتان را در مسیر الهی صرف کنید و بهجای اینکه در غفلت و گناه غرق شوید، با تکیه بر ویتامینهای معنوی همچون صبر، نماز، و ارتباط با امام زمان (عج)، روحتان را تقویت کنید.
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه جای سستی و اندوه ،که چون مومنید بر قله ایستاده اید🌝🧗:)
آل عمران_۱۳۹
🌱وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ 🌱
📜و [در انجام فرمان هایِ حق و در جهاد با دشمن] سستی نکنید و [از پیش آمدها و حوادث و سختی هایی که به شما می رسد] اندوهگین مشوید که شما اگر مؤمن باشید، برترید.
فروردين تمام شد...
اولين بارانِ بهار را كه نبودهای
خودت را به اولين شكوفه ارديبهشت برسان!
میدانی كه؟!
ارديبهشت بیتو ، بهشت نمیشود...
ایها العزیز...💚
وقتی میشینیم با امام زمان حرف بزنیم گاهی وقتا رفع تکلیف یه سلام میدیم چهارتا غر میزنیم با قیافه درهم اقااا توروخدا کمکم کن وضعم فلانه فلانه..
زورم میزنیم گاهی دوتا اشک بچکه پایین یعنی اره بابا کارم درسته.
نشستیم هر روز وصل شیم به اصل خودش نکردیم بیار با لب خندون و انژری با صاحب الزمان حرف بزنیم.یه بار نگفتیم اقا کمک نمیخوای؟همش گفتیم ماکمک میخوایم ،کمک کن دنیامون رو ببریم جلو..
خوشحالیامون که خیالمون راحته اوضاع به راهه.
یه سلام ندادیم بگیم و آقا قربونت برم تا اینجا اومدم آقا فدات بشم گذاشتی منم از این محبت و عشق بچشم اقا فدات بشم که کسی نباشه تو هستی ...
اره خلاصه میترسم از اینکه بخوام تو راه آقا خرج کنم ولی خرج نشم:)
حرفا ذهنمه خودم به خودم تا یادم باشه دارم چیکار میکنم.
بده کمک بخوایم ؟
اصلا منظورم این نیست ..
مگه ما کیو داریم جز خدا و امام زمان که کمک کنند و برکت بدن به دنیا و آخرت.
منِ رو سیاه.. اگه استغفار ها و اشک های امامم نبود اوضاعم....
اللهم بارک لمولانا صاحب الزمان 🌱