eitaa logo
حسینیه مؤمنات :)
2.1هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
462 ویدیو
44 فایل
ֶָ֢ اگه دلت وصلِ آسمونه و رویاهای بزرگی تو سرته🤍ツ .دانش‌جو فلسفه‌خوان.  برای وقتایی که منُ رفیق بدونی🪷: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp =link_rylqgo&btn=مومنه.میخونه @hadiseh_jalali 📌جواب ناشناسا: @momene_am
مشاهده در ایتا
دانلود
با جنس مخالف اونم بچه فامیل هیچ وقت دوست نمی‌شدم
دیدن سریال تاجاییکه کل زندگیت نشه وتورو ازسایرجوانب زندگیت دور نکنه وتفریحی باشه بدنیست ولی رفیق سعی کن چیزایی روببینی که ارزشمندن نه فیلم وسریالهای بی سروتهی که ندیدنش بهترباشه ازدیدنش🫶🏻 ولی اگه نظرمنومیخوای یه دوره نقد فیلم کوچولو درمورد سریال های کره ای (البته اگه کره‌ای میبینی)ببین یا نقدهای سریال وفیلم هاروبخون خیلی بهت کمک میکنه✨
به عنوان کسی که زیاد سریال میبینه میگم که از سریال دیدنم پشیمون نیستم چون به من فرصت فکر کردن درباره خودم، دنیا و .. میده یعنی باید موقع دیدن سریال ها ساده از کنارشون نگذریم و فکر کنیم، گاهی تو سریال ها اتفاقات یا دیالوگ هایی هست که به من کمک می کنه و البته نباید سریال دیدن از حد تعادل خارج بشه وقتی یه مدت زیاد سریال میبینه آدم ناخودآگاه حس می کنه که سریال دیدن وظیفه است براش و وقتی نمیبینه کلافه است اما باید یادمون باشه این صرفا یه تفریحه
سلام دخترم فیلمایی که خارجی باشه و توش صحنه های مشکل دار و سانسور دار باشه ۱۰۰۰ در صد مشکل داره شما نمیتونی بگی هیچ مشکلی پیش نمیاد نه توی زمین ناخداگاه آدم تاثیر میزاره حتی اخونداهم تغییر می‌کنند اینطوری نیست که یکی نخ من فرق میکنم آره سریالای ایرانی هم کمش بد نیست ولی وقتی زیاد بینی ذهنت مطابق با فرایند زندگی کردن اونا و دغدغه هاشون میچرخه و باعث تغییر آدم میشه
حسینیه مؤمنات :)
#شما سلام دخترم فیلمایی که خارجی باشه و توش صحنه های مشکل دار و سانسور دار باشه ۱۰۰۰ در صد مشکل داره
اصل حرفت که تاثیر گذاریه درست . ولی کلا کسی اگه به من اینجوری بگه قبول نمیکنم‌ چون فقط رو بدیاش زوم شده. به قول پیام بالاتر سریال و فیلم تفریح میتونه باشه ولی اگه متعادل باشه و در چهارچوب چه اشکالی داره؟
من نظرات رو میزارم شما خودتون بخونید و تصمیم بگیرید✨
بهتره آدم عمر با ارزش خودش رو پای فیلم نذاره ، البته همه فیلم ها بد نیستن اما غالبا دارای سلاح های هستن که مخاطب از آسیب اون ها بی خبر هست ، بجاش توی اوقات فراغت می‌تونه کتاب مفید مطالعه کنه ، باز هم تاکید میکنم نه هر کتابی نویسنده و بازیگران و ... سریال میسازن و کتاب می‌نویسن تا یه منظوری رو به مخاطب منتقل کنن ، حالا اون منظور می‌تونه خوب یا بد باشه رفیق
من نظرم اینه هر چیزی در حد تعادل خوبه و صدالبته خودتون بهتر می تونید تشخیص بدید چه فیلم و سریالی خوبه یا نیست.درگیر حرفای دیگران نشید
من مثلا خیلی رمان میخونم و اصلا هم بعد منفی نداره واسم ، اتفاقا انگیزه میگیرم خوشم میاد برای مدت کمی هم ک شده ذهنم ازاد میشه بعدش میتونم با یه انرژی زیادی برم سراغ کارام درکل حس خیلی خوبی بهم میده و خوشخالم میکنه ولی قطعا نباید از تعادل خارج شه خب اره معلومه نباید طوری شه ک ادم ب کاراش نرسه
من خودم آدمی هستم که وقتی سریال میبینم خیلی ازش تاثیر میگیرم برای همین خیلی سریال نمیبینم بیشتر فیلم میبینم اونم مثلا یکی دوتا در هفته و حتما بعدش چندتا نقد میرم میخونم. نقد خوندن رو بهت پیشنهاد می‌کنم چون به مرور میفهمی این همه هزینه نمیکنن که ما رایگان یا با هزینه‌ی کم یا حتی گاهی هزینه‌ی زیادی میدیم تا فیلم ببینیم. کتاب سواد رسانه‌ی دهم با اینکه معمولا تو مدارس تدریس نمیشه یا به داغون‌ترین شکل ممکن تدریس میشه ولی خیلی کتاب خوبیه ما معلم خیلی خوبی داشتیم و واقعا چیزای خیلی خوبی از این کتاب یاد گرفتم البته معلممون یه جا رفته بودن دوره دیده بودن ولی خب کتاب هم کتاب خوبیه مخصوصا اگر در عمل کارهایی که گفته رو انجام بدی