eitaa logo
حسینیه مؤمنات :)
2.1هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
463 ویدیو
44 فایل
ֶָ֢ اگه دلت وصلِ آسمونه و رویاهای بزرگی تو سرته🤍ツ .دانش‌جو فلسفه‌خوان.  برای وقتایی که منُ رفیق بدونی🪷: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp =link_rylqgo&btn=مومنه.میخونه @hadiseh_jalali 📌جواب ناشناسا: @momene_am
مشاهده در ایتا
دانلود
به عنوان کسی که زیاد سریال میبینه میگم که از سریال دیدنم پشیمون نیستم چون به من فرصت فکر کردن درباره خودم، دنیا و .. میده یعنی باید موقع دیدن سریال ها ساده از کنارشون نگذریم و فکر کنیم، گاهی تو سریال ها اتفاقات یا دیالوگ هایی هست که به من کمک می کنه و البته نباید سریال دیدن از حد تعادل خارج بشه وقتی یه مدت زیاد سریال میبینه آدم ناخودآگاه حس می کنه که سریال دیدن وظیفه است براش و وقتی نمیبینه کلافه است اما باید یادمون باشه این صرفا یه تفریحه
سلام دخترم فیلمایی که خارجی باشه و توش صحنه های مشکل دار و سانسور دار باشه ۱۰۰۰ در صد مشکل داره شما نمیتونی بگی هیچ مشکلی پیش نمیاد نه توی زمین ناخداگاه آدم تاثیر میزاره حتی اخونداهم تغییر می‌کنند اینطوری نیست که یکی نخ من فرق میکنم آره سریالای ایرانی هم کمش بد نیست ولی وقتی زیاد بینی ذهنت مطابق با فرایند زندگی کردن اونا و دغدغه هاشون میچرخه و باعث تغییر آدم میشه
حسینیه مؤمنات :)
#شما سلام دخترم فیلمایی که خارجی باشه و توش صحنه های مشکل دار و سانسور دار باشه ۱۰۰۰ در صد مشکل داره
اصل حرفت که تاثیر گذاریه درست . ولی کلا کسی اگه به من اینجوری بگه قبول نمیکنم‌ چون فقط رو بدیاش زوم شده. به قول پیام بالاتر سریال و فیلم تفریح میتونه باشه ولی اگه متعادل باشه و در چهارچوب چه اشکالی داره؟
من نظرات رو میزارم شما خودتون بخونید و تصمیم بگیرید✨
بهتره آدم عمر با ارزش خودش رو پای فیلم نذاره ، البته همه فیلم ها بد نیستن اما غالبا دارای سلاح های هستن که مخاطب از آسیب اون ها بی خبر هست ، بجاش توی اوقات فراغت می‌تونه کتاب مفید مطالعه کنه ، باز هم تاکید میکنم نه هر کتابی نویسنده و بازیگران و ... سریال میسازن و کتاب می‌نویسن تا یه منظوری رو به مخاطب منتقل کنن ، حالا اون منظور می‌تونه خوب یا بد باشه رفیق
من نظرم اینه هر چیزی در حد تعادل خوبه و صدالبته خودتون بهتر می تونید تشخیص بدید چه فیلم و سریالی خوبه یا نیست.درگیر حرفای دیگران نشید
من مثلا خیلی رمان میخونم و اصلا هم بعد منفی نداره واسم ، اتفاقا انگیزه میگیرم خوشم میاد برای مدت کمی هم ک شده ذهنم ازاد میشه بعدش میتونم با یه انرژی زیادی برم سراغ کارام درکل حس خیلی خوبی بهم میده و خوشخالم میکنه ولی قطعا نباید از تعادل خارج شه خب اره معلومه نباید طوری شه ک ادم ب کاراش نرسه
من خودم آدمی هستم که وقتی سریال میبینم خیلی ازش تاثیر میگیرم برای همین خیلی سریال نمیبینم بیشتر فیلم میبینم اونم مثلا یکی دوتا در هفته و حتما بعدش چندتا نقد میرم میخونم. نقد خوندن رو بهت پیشنهاد می‌کنم چون به مرور میفهمی این همه هزینه نمیکنن که ما رایگان یا با هزینه‌ی کم یا حتی گاهی هزینه‌ی زیادی میدیم تا فیلم ببینیم. کتاب سواد رسانه‌ی دهم با اینکه معمولا تو مدارس تدریس نمیشه یا به داغون‌ترین شکل ممکن تدریس میشه ولی خیلی کتاب خوبیه ما معلم خیلی خوبی داشتیم و واقعا چیزای خیلی خوبی از این کتاب یاد گرفتم البته معلممون یه جا رفته بودن دوره دیده بودن ولی خب کتاب هم کتاب خوبیه مخصوصا اگر در عمل کارهایی که گفته رو انجام بدی
چند روزی بود دوباره درگیر رمانای بی محتوا و مضحک و اعتیاد آور روبیکا شده بودم دیروز با پاک کردنش کلا صورت مسئله رو از بین بردم یعنی امروز خواستم برم دیدم عه پاکش کردم الان با دیدن این پیاما چقدر به خودم افتخار می کنم😌🌟
این چالش رو با پیام یکی از مومنه ها تموم میکنم🍊 امیدوارم که براتون مفید بوده باشه:)))🎀 دنیا که همش بازی و مجازه! کنکور هم بازی اندر بازی... چرا انقدر جدی گرفتی؟ فقط یه چیز جدیه: «مبادا حسین را تنها بگذاری» حالا ببین برای تحقق این جمله باید چجوری زندگی کنی؟ همونجور زندگی کن. خیلی سخته ها، برای این جمله باید به آدمی تبدیل بشی که توی اون لحظه ی حساس نترسه، درنگ نکنه، رقص کنان زیر شمشیر بره! وقتی اینجوری نگاه کنی، نمیتونی درس نخونی، نمیتونی کتاب نخونی، نمیتونی یاد نگیری، نمیتونی هر لحظه از خدا کمک نخوای، نماز نخونی، نمیشه حواست جمع خودت نباشه... چون باید هر لحظه برای رشد قدم برداری، تا مبادا حسین زمانه ات در این راه تنها بماند! واگویه های یک عدد کنکوری :) 📚