حسینیه مؤمنات :)
خیلی مرتبط با بحث امروزمونه و خیلی بحث خفنیه✌️ جزوهه اون سخنرانی ها که حتما پیشنهاد میکنم:))* #پایِ
مجتمع فرهنگی بارانUntitled 101.mp3
زمان:
حجم:
33.5M
#پایِ_منبر
ادامه سخنرانی قبله :))
همون توصیه به معتاد شدن و وسواسی شدن😌🕶
درسته ما حضرت موسی نیستیم
ولی خدا همونیه که موسی رو از نیل رد کرد و با فرعون بزرگش کرد.
ما حضرت ابراهیم نیستیم ولی خدا همونیه که آتش رو برای ابراهیم گلستان کرد.
خب از همون خدا بخواه دیگه! :)))♡
گفته اند امشب دعای ما اجابت می شود
من دعا کردم که در دل ها نباشد حسرتی ...!
#شبِ_جمعه زمستونی❄️🌨 :)))
برا گرم شدن دلهامون^^
امام صادق علیه السلام:
هر کس این سوره را در هر شب جمعه بخواند کفاره گناهان ما بین دو جمعه خواهد بود. 🌱
یه واژه ای رو تو دانشگاه مکرر شنیدم:
تمدن اسلامی
راجبش خیلی کنجکاوم و هنوز چیز زیادی نمیدونم :)
حسینیه مؤمنات :)
میخوام آل یاسین امروز رو بخونم ..🤍
امامزمان 'عجلالله' در اولین نامهشان
به مرحوم مفید نوشتهاند «ما زندگی تو
را شاهدیم؛ ما عبادتهای نیمهشب تو
را دیدیم؛ پسندیدم تو را. میخواهم
گاهی با تو درد دل بکنم، با تو
حرف بزنم» والله امامزمان هم
عاطفه دارد. والله امامزمان پدر
ماست. والله امامزمان ما را
دوست دارد. والله امامزمان
غصهخور ماست.
والله امامزمان از ما خبر دارد...
+ استاد علیرضا پناهیان فرمودن!