#شبِ_جمعه زمستونی❄️🌨 :)))
برا گرم شدن دلهامون^^
امام صادق علیه السلام:
هر کس این سوره را در هر شب جمعه بخواند کفاره گناهان ما بین دو جمعه خواهد بود. 🌱
یه واژه ای رو تو دانشگاه مکرر شنیدم:
تمدن اسلامی
راجبش خیلی کنجکاوم و هنوز چیز زیادی نمیدونم :)
حسینیه مؤمنات :)
میخوام آل یاسین امروز رو بخونم ..🤍
امامزمان 'عجلالله' در اولین نامهشان
به مرحوم مفید نوشتهاند «ما زندگی تو
را شاهدیم؛ ما عبادتهای نیمهشب تو
را دیدیم؛ پسندیدم تو را. میخواهم
گاهی با تو درد دل بکنم، با تو
حرف بزنم» والله امامزمان هم
عاطفه دارد. والله امامزمان پدر
ماست. والله امامزمان ما را
دوست دارد. والله امامزمان
غصهخور ماست.
والله امامزمان از ما خبر دارد...
+ استاد علیرضا پناهیان فرمودن!
حسینیه مؤمنات :)
وَ رِزْقُكَ مَبْسُوطٌ لِمَنْ عَصاك
و خدایی که رزق و روزیاش
حتی براى اهل معصیت هم گسترده است..
-دعایماهرجب🌱
[ یکی از بچهها تعریف میکرد
که رفته بودم کتابخونه، روی
دیوارهای کتابخونه بیانات
حضرت آقا در مورد مطالعه و
کتابخوانی رو نوشته بودن.
از سر جام بلند شدم کتابمو از
توی کیفم در بیارم،
یک لحظه چشمم خورد دیدم
یک نفر، عکس آقا رو
خط خطی کرده
و کلی بد و بیراه نوشته..
گفت اول خیلی
عصبانی شدم دیدمش؛
ولی بعد به خودم گفتم ببین!
اونم اومده اینجا تلاش کنه
برای درس خوندن
و یه کارهای شدن،
انگیزه داره!
انگیزهش هم خراب کردنِ
این مملکته!
تو چی؟ تو انگیزه داری؟
اونقدر پای آرمانت
وایسادی کم نیاری؟
این کشور، این شیعه خونه،
به تو و علمت نیاز داره تا
زودتر به قله برسه!
گفت اون روز رو بهتر از
باقی روزها درس خوندم و
بهترین گزارش کار رو
شب نوشتم...
القصه؛ میشه از لابلای کتاب
و دفتر شهید شد،
همونجور که شهیده فائزه رحیمیِ
دهه هشتادی شهید شد!
جا نزن!کم نیار!
خیلی از مسیر نمونده!✨]
#جهاد_علمی :))
از هفته پیش که برف اومد و امروز که بارونی بود..🍂🪽💙
#قاب_مؤمنه