eitaa logo
حسینیه مؤمنات :)
2.1هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
464 ویدیو
44 فایل
ֶָ֢ اگه دلت وصلِ آسمونه و رویاهای بزرگی تو سرته🤍ツ .دانش‌جو فلسفه‌خوان.  برای وقتایی که منُ رفیق بدونی🪷: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp =link_rylqgo&btn=مومنه.میخونه @hadiseh_jalali 📌جواب ناشناسا: @momene_am
مشاهده در ایتا
دانلود
حالُ هواش👐
اگه اعتکاف میرید قبل اش این کتاب رو بخونید یا با خودتون ببرید اونجا و به بقیه ام بدید، کوتاهه و یک روزه تموم میشه، نگاهتون به این سه روز عوض میشه :))) (شکوه امرِ خدا)
حسینیه مؤمنات :)
اگه اعتکاف میرید قبل اش این کتاب رو بخونید یا با خودتون ببرید اونجا و به بقیه ام بدید، کوتاهه و یک ر
متن دوست داشتنی برا من: می آیی و هر چند برای مدت سه روز ولی در مسجد مقیم می شوی دو روز خود را اسیر می کنی تا روز سوم دستگیرت کنند تا دستگیری شوی. تمام ساعات شبانه روز خود را مقید میکنی که در محیط مسجد تنفس کنی از چهار دیواری محراب بیرون نمی روی و پا از زیر سقف گنبد دوار خانه خدا بیرون نمی گذاری چرا؟ گویی می خواهی از مسجد چیزهایی ببینی که دیگران آن را نمی بینند؛ دیگرانی که می آیند و نماز می خوانند و می روند. شب ماندن در مسجد مکروه است مگر برای اعتکاف. از این فرصت استفاده میکنی تا خوابیدن در مسجد را تجربه کنی گویی این به بیداری منجر می شود. انگار مسجد قسمتهای پنهانی دارد که وقتی مدتی در آن می مانی آنها را می یابی می مانی تا بقیه بروند و منتظر می نشینی تا مسجد باطن خودش را به تو نشان دهد. می خواهی ببینی بالاخره خانه خدا با جاهای دیگر چه فرقی دارد؟ آیا خدایی که همه جا هست در خانه اش بیشتر حضور دارد؟ آیا در و دیوار مسجد به مرور با تو حرف خواهند زد؟
حسینیه مؤمنات :)
بیا برای اعتکاف برنامه بریزیم:)*
بعله من خودمم دلتنگ سردارم ولی از قدیم گفتن دبه‌ای که خالیه، مدام سر و صدا داره! بشین کارتو انجام بده سلیمانی باش تو درس خوندنت! سلیمانی باش تو طبابت‌کردنت! سلیمانی باش تو شعر گفتنت! سلیمانی باش تو نمازخوندنت! سلیمانی باش تو کار فرهنگی کردنت! تو که هنوز درگیر ساده‌ترین شبهه اعتقادی هستی و نرفتی دنبال سوالات، چجور میخوای سلیمانیِ خودت باشی؟!✨
آخرین باری که اسرائیل با وعده های به ظاهر خیرخواهانه اش‌ به کمکِ مردم ایران اومد :
سلام!* ظهر سه شنبتون بخیر،عاقبتتون نیز✨❄️:)
گفت : با‌ آنها که ناامیدت کردند چه کردی؟ گفتم: برایشان نور خواستم و امیدِ فراوان✨
بهشتی ترین قاب :)