eitaa logo
منـتــظـران‌الـمـه‍ــدی(عـج)
79 دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
2.4هزار ویدیو
30 فایل
مولای من🌹 چشمان توپایان پریشانی هاست دست توکلیدقفل زندانی هاست ای یوسف گمگشته کجایی برگرد؟!دیدارتوآرزوی کنعانی هاست🙏 ارتباط با مدیر: @Sarbazemamzaman14
مشاهده در ایتا
دانلود
🖤 قاسمم را به روی زین بگذار عبّاسم قمری را به روی دست گرفته قمری نوعروست که نشد موی تو را شانه کند عاقبت گیسویت افتاد به دست دگری 💔🥀
5.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 روشهای دوستی با امام زمان(عج) 🔵 قسمت هشتم از بیستم 🎙 دعای_فرج بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم اِلهی عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْخَفآءُ وَ انْکَشَفَ الْغِطآءُ وَ انْقَطَعَ الرَّجآءُ وَ ضاقَتِ الاَْرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمآءُ وَ اَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَ اِلَیْکَ الْمُشْتَکی وَ عَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّةِ وَ الرَّخآءِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ الِ مُحَمَّد اُولِی الاَْمْرِ الَّذینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنا بِذلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنّا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَریباً کَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ یا مُحَمَّدُ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ یا مُحَمَّدُ اِکْفِیانی فَاِنَّکُما کافِیانِ وَ انْصُرانی فَاِنَّکُما ناصِرانِ یا مَوْلانا یا صاحِبَ الزَّمانِ 🦋الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ 🦋اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی 🦋السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ 🦋الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَل 🦋یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ بِحَقِّ 🦋مُحَمَّد وَ الِهِ الطّاهِرین. ❄️ « یَا اللَّهُ یَا رَحْمَانُ یَا رَحِیمُ یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ ثَبِّتْ قَلْبِی عَلَى دِینِک َ
(۷) 🏴 🥀عزّت» اساس حرکت حسینی و مهدوی است و می‌تواند اساس سیاست راهبردی حکومت دینی در سطح روابط بین المللی باشد. حکومت دینی- به عنوان زمینه‌ساز دولت کریمة مهدوی- از هر گونه رابطه و مذاکره­‌ای که شائبه ذلت داشته باشد، پرهیز می­‌کند. منتظرِ «دولت عزیز» (تُعِزُّ بِهَا الْإِسْلَامَ وَ أَهْلَه )[5][5]، خود باید عزیز باشد. حسین علیه السلام هم می‌فرمود: «هَیْهات مِنَّا الذِلَّّة» ⬅️آن جا که حسین علیه السلام و مهدی علیه السلام ازجذب نیرو و تبلیغ دین دست نمی‌کشند، تکلیف منتظران و پیروان آنان مشخص است. جذب نیرو و تبلیغ در سطح داخلی و خارجی، از تکالیف عمدة حکومت‌های دینی، به عنوان زمینه‌سازان دولت کریمة مهدوی است. 🏴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۲۵ ۞آیه‌ای از‌ سوره حج 📖والذین إن مکّناهم فی الارض اقاموا الصّلوة و آتوا الزکوة و أمروا بالمعروف و نهوا عن المنکر ولله عاقبة الامور(حج/۴۱) 🔸آنان که اگر در زمین تمکین یابند و اقتدارشان بخشیم نماز را به پای می‌دادند و زکات می‌دهند و به خوبی‌ها فرمان می‌دهند و از زشتی‌ها باز می‌دارند و پایان همه کارها به دست خدا است.» 💢امام محمدباقر علیه السلام فرمودند: «این آیه، متعلق به آل محمد علیهم السلام یعنی دوازده امام و شخص مهدی موعود(عجل الله) و یاران اوست که خداوند آنان را در شرق و غرب جهان جای دهد و دین اسلام را غالب گرداند و هر بدعت و باطلی را به وسیله او و یارانش محو کند؛ همان طور که سفیهان حق را از میان برده باشند و آنچنان عالم در آسایش به سر برد که اثری از ظلم در جایی دیده نشود.» 📚تفسیر قمی جلد ۲ص۸۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
12.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بخشے از آثاࢪ جنگ نࢪم..!! خداوند بیش از آنکه با خود گناه مشکل داشته باشد با عادۍ‌شدن‌گناھ مشکل دارد..!! با عݪــنـےشدن‌گناھ، با قبح‌شڪستنش، با ڪوچڪ‌پنداشتنش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
7.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹 پیش بینی حوادث آخرین روزهای قبل از ظهور از دیدگاه (ع) 🌹 🌺 با سخنرانی استاد رفیعی اَللّهُـــمَّ عَجـِّــل لِوَلیِّــکَ الفَـــرج
‍ ‍  ثاره؛ یعنی، خون، دشمن، کین خواهی و خونخواهی. به شخص کین خواه «ثائر» گویند(لسان العرب، ج ۴، ص ۹۷؛ مجمع البحرین، ج ۳، ص ۲۳۴.) «ثار الله» برای اولین بار در ، در زیارت های مربوط به امام حسين عليه السلام و زیارت عاشورا ذکر شده است. مرحوم کلینی در باب زیارت قبر امام حسين عليه السلام، به این ترکیب اشاره کرده و پس از آن، در کامل الزیارات و مصباح کفعمی و بعدها در بحارالانوار نقل شده است ...: «السلام علیک یا ثارالله و ابن ثاره و الوتر المؤتور» (... ر.ک: الکافی، ج ۴، ص ۵۷۵؛ کامل الزیارات، ص ۱۷۴؛ مصباح کفعمی، ص۴۸۲.) 🔹این عبارت در زیارت وارث هم آمده. قرآن درباره و می فرماید: «و من قتل مظلوما فقد جعلنا لوليه سلطانا فلا يسرف في القثل إنه كان منصورة» (سوره اسراء (۱۷)، آیه ۳۳.) (و کسی که خون مظلومی را بریزد ما به ولی او حکومت و تسلط به قاتل دادیم، پس در مقام آن ولی در قتل و خونریزی اسراف نکند که او از جانب ما مؤيد و منصور خواهد بود.» 🔹 امام صادق عليه السلام ذیل این آیه فرمود: «مراد از این آیه حسین بن علی علیه السلام است که کشته شد و ما اولیای اوییم و ما وقتی کند «ثار» او را طلب خواهد کرد و انتقام او را خواهد گرفت.» 📚 (بحارالانوار، ج ۴۴، ص ۲۱۸، ح ۷.)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا