⚠️ توسط ایتا چنل پلمپ شده:)••¡
شاید فعلا حوصله نداره
هنوزم خبری نیس!
هدایت شده از ــ مهموم !
میگفت : آدما از نقطه ضعفِ خودشون تورو نقد میکنن .
- اگر قهوه ات را فراموش کردی و برگشتی و قهوه ات را سرد دیدی ناراحت نشو چون تویی که فراموشش کردی:)
پن : اینودوباره بخون ؛ چون منظورم قهوه نبود!(:🤌🏻❤️🩹
⚠️ توسط ایتا چنل پلمپ شده:)••¡
این فروردین امسال چی بود ... دو تا عید داشت روزه داشت عیددیدنی داشت زولبیا بامیه و آجیل داشت تعطیلی
دلم یکیو میخواد عین فروردین ، همینقدر نرو ، همینقدر ولنکن ،
همینقدر تموم نشو .😂
ترسناک تر از آدمایی که مقصرن ولی بلدن تورو مقصر جلوه بدن، نداریم.
یه وقتایی نمیدونم چمه! نمیدونم چرا ناراحتم، بغض دارم،عصبی ام! یه جورایی دلم پر از حرفایی میشه ک نمیدونم چیکارشون کنم..! به کی بزنمشون اصن به زبون بیارمشون یا نه؟:) میدونی اینجور مواقع خودمم نمیتونم خودمو تحمل کنم.🙂💔
بخدا ادم از خود راضی نیستم
ولی واقعا به یکی مثل خودم احتیاج دارم
توزندگیم،هیچکدوم از اینادما جوری که من هواشون دارم،هوامو ندارن:))😂