خدایا به دلمون عقل بده
و به عقلمون دل نده!
#پایان_چالش
@ir_mohebin
عمیق ترین تعریف دوست داشتن
همینه که افشین صالحی میگه :
مراقبِ من باش!
از من فقط تو ماندهای.🌱
ترانه فرهمند خیلی قشنگ میگه:
از کسی که تو سختی، ریشه هاتو به امید گره میزنه مواظبت کن...🌱
‹🌸🧚♀›
یجا خوندم نوشته بود :
آرامشِ حوض ،
با یه سنگ بهم میریزه !
تو دریا باش . . .
٬یه نفر یه نصیحتی بهم کرد که پشتش کلی آرامش بود ،
میگفت:
«سوزنت گیر نکنه روی آدما،
روی حرفا،
روی اتفاقا؛
فقط رها کن؛
نیازی نیست دنبال تحلیل هرچیزی باشی.🦋»