ترانه فرهمند خیلی قشنگ میگه:
از کسی که تو سختی، ریشه هاتو به امید گره میزنه مواظبت کن...🌱
‹🌸🧚♀›
یجا خوندم نوشته بود :
آرامشِ حوض ،
با یه سنگ بهم میریزه !
تو دریا باش . . .
٬یه نفر یه نصیحتی بهم کرد که پشتش کلی آرامش بود ،
میگفت:
«سوزنت گیر نکنه روی آدما،
روی حرفا،
روی اتفاقا؛
فقط رها کن؛
نیازی نیست دنبال تحلیل هرچیزی باشی.🦋»
یک روزهایی هستند که دورند، دورند، خیلی دورند! اما می رسند، بالاخره از راه می رسند...🌱
اژدهای کوچک پرسید :
اگه بعضیا از من یا کارهام خوششون نیاد چی؟
پاندای بزرگ گفت :
تو باید راه خودت رو بری؛ بهتره اونها رو از دست بدی تا خودت رو :)🌿