‹🌸🧚♀›
یجا خوندم نوشته بود :
آرامشِ حوض ،
با یه سنگ بهم میریزه !
تو دریا باش . . .
٬یه نفر یه نصیحتی بهم کرد که پشتش کلی آرامش بود ،
میگفت:
«سوزنت گیر نکنه روی آدما،
روی حرفا،
روی اتفاقا؛
فقط رها کن؛
نیازی نیست دنبال تحلیل هرچیزی باشی.🦋»
یک روزهایی هستند که دورند، دورند، خیلی دورند! اما می رسند، بالاخره از راه می رسند...🌱
اژدهای کوچک پرسید :
اگه بعضیا از من یا کارهام خوششون نیاد چی؟
پاندای بزرگ گفت :
تو باید راه خودت رو بری؛ بهتره اونها رو از دست بدی تا خودت رو :)🌿
یه فکت روانشناسی هست که میگه:💛🌻
«خندههای کسی که دوسش داری برات مسریه؛ یعنی وقتی اون میخنده تو هم از خنده اون میخندی!» و این قشنگترین چیز درمورد خندیدن با کسایی که دوسشون داریمه :)