٬یه نفر یه نصیحتی بهم کرد که پشتش کلی آرامش بود ،
میگفت:
«سوزنت گیر نکنه روی آدما،
روی حرفا،
روی اتفاقا؛
فقط رها کن؛
نیازی نیست دنبال تحلیل هرچیزی باشی.🦋»
یک روزهایی هستند که دورند، دورند، خیلی دورند! اما می رسند، بالاخره از راه می رسند...🌱
اژدهای کوچک پرسید :
اگه بعضیا از من یا کارهام خوششون نیاد چی؟
پاندای بزرگ گفت :
تو باید راه خودت رو بری؛ بهتره اونها رو از دست بدی تا خودت رو :)🌿
یه فکت روانشناسی هست که میگه:💛🌻
«خندههای کسی که دوسش داری برات مسریه؛ یعنی وقتی اون میخنده تو هم از خنده اون میخندی!» و این قشنگترین چیز درمورد خندیدن با کسایی که دوسشون داریمه :)
یه افسانه ی خیلی قشنگی هست که میگه:«اگه لایقش باشی بهت تعلق میگیره و اگه لیاقتِ بیشتر از اونو داشته باشی ازت گرفته میشه…»
پس بیخود برای چیزای که از دست دادید ناراحت نباشین، حتما قراره بهترش گیرتون بیاد 🦖
-یه افسانه هست که میگه:
اگه تو زندگیت تنهایی، یعنی تو زندگی قبلیت کسی عاشقت بوده و آرزو کرده که فقط واسه خودش باشی:)💛🔗