⚠️ توسط ایتا چنل پلمپ شده:)••¡
شدیدا از روابط انسانی عاجزم کاش شیر کاکائو بودم.
تنها کاری که خوب بلدم دور شدن از آدما ست...😂
گفتند که ایام جوانی
چه قشنگست
غمها و شب و شاپرکش،
قسمت ما شد
﹝😐﹞
.
لطفا اگر منظوری از رفتارتون دارید مستقیم بگید
کم دغدغه داریم همین مونده فقط رفتاراتونو کد گشایی کنیم
دوست داشتن تو از من یه دخترکوچولوی لجباز ساخته که همش منتظره بغلش کنی و فشارش بدی و دم گوشش بگی که از همه بیشتر دوستش داری.
اگع بگم هی پیامو میبینم ذوخ مرگ میشم بیشدر ب مریض بودنم پی میبرید..🤣