﹝😐﹞
.
لطفا اگر منظوری از رفتارتون دارید مستقیم بگید
کم دغدغه داریم همین مونده فقط رفتاراتونو کد گشایی کنیم
دوست داشتن تو از من یه دخترکوچولوی لجباز ساخته که همش منتظره بغلش کنی و فشارش بدی و دم گوشش بگی که از همه بیشتر دوستش داری.
اگع بگم هی پیامو میبینم ذوخ مرگ میشم بیشدر ب مریض بودنم پی میبرید..🤣
- امروز سرت شیرهی یادِ کسی
و فردا یادش رویِ سرت شوره میشود ، باباجان .
ببین رفیق...
من نمیگم حرکت کن
چون تا خودت نخای حرکت کنی
حتی طوفانم نمیتونه از جات تکونت بده
من فقط میگم
به خودت بیا
هنوزم فرصت هست
هنوزم میشه به اون چیزی که توی سرت هست برسی
هنوزم میتونی سرعتتو بالاتر ببری تا از بقیه جلو تر بزنی
نباز
خودتو دوباره بساز:)
هر موقع احساس کردی ظرفیت روح و روانت ته کشیده و حوصلهی هیچ کاری رو نداری، این چند پرسش رو از خودت بپرس: