دوست داشتن تو از من یه دخترکوچولوی لجباز ساخته که همش منتظره بغلش کنی و فشارش بدی و دم گوشش بگی که از همه بیشتر دوستش داری.
اگع بگم هی پیامو میبینم ذوخ مرگ میشم بیشدر ب مریض بودنم پی میبرید..🤣
- امروز سرت شیرهی یادِ کسی
و فردا یادش رویِ سرت شوره میشود ، باباجان .
ببین رفیق...
من نمیگم حرکت کن
چون تا خودت نخای حرکت کنی
حتی طوفانم نمیتونه از جات تکونت بده
من فقط میگم
به خودت بیا
هنوزم فرصت هست
هنوزم میشه به اون چیزی که توی سرت هست برسی
هنوزم میتونی سرعتتو بالاتر ببری تا از بقیه جلو تر بزنی
نباز
خودتو دوباره بساز:)
هر موقع احساس کردی ظرفیت روح و روانت ته کشیده و حوصلهی هیچ کاری رو نداری، این چند پرسش رو از خودت بپرس:
⚠️ توسط ایتا چنل پلمپ شده:)••¡
هر موقع احساس کردی ظرفیت روح و روانت ته کشیده و حوصلهی هیچ کاری رو نداری، این چند پرسش رو از خودت
۰
۰
۰
× آخرین باری که برای خودت وقت گذاشتی کی بوده؟
× آخرین باری که با خودت حرف زدی کی بوده؟
× آخرین باری که با آدمای مهم زندگیت ارتباط برقرار کردی کی بوده؟
×آخرین باری که برای خودت یه هدیه خریدی کی بوده؟
×آخرین باری که اوضاع رو باخودت مرورکردی کی بوده؟
× آخرین باری که یه کاری روصرفاًبرای رضایت خودت انجام دادی کی بوده؟
× آخرین باری که به بدن وسلامتیت اهمیت داری کی بوده؟
× آخرین باری که به خودت یادآوری کردی که توهم مهم هستی کی بوده؟