به خاطر همین اکثر انقلابی هایی که پا تو این عرصه میزارن
اسمشون میره تو لیست ترور!:)
فکر نکن فلان دانشگاه قبول شدی دیگه تموم شد
نه... تازه شروع شد...!
تلاش کن...درس بخون...
فکر نکن رشته مورد علاقت که پذیرفته شدی دیگه همچی تموم شد و رفت و کارت آسون شد
ببین آقا یه نگاه به ما میندازه...
یه نگاه به دشمنِ با سوادش..
اونقدری تلاش کن که لبخند. بیاد گوشه لبش، غصه نخوره...!
آقا دوست ندارن ما عقب بمونیم...
آقا دوست ندارن دشمن از ما جلوتر باشه...
نزاریم فکر کنن یار ندارن...
امام یار متخصص میخواد...
پس تلاش کن...درس بخون..
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
_ گفتین حرف بزنیم چجوری نوکره واقعی امام زمان باشیم من همش فکر میکنم منی که الان دارم درس میخونم چه
امام زمان سرباز میخواد...
سربار که نمیخواد..
خلاصه که همین
بشینید درستونو بخونید...
شل نگیرید به نظرم..
آدم درست حسابیِ مذهبی کم داریم!!
ولی آینده ی این کشور دست همین ما جوون هاست!
الان سختی بکش تا ظهور رو آسون کنی...:)
یه بنده خدایی میگفت یکی از دوستام میخواد کنکور بده
میگم چی میخوای کنکور بدی
میگه کامپیوتر ، شریف
میگم میخوای چیکار کنی تهش؟
میگه مهاجرت کنم:////
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
یه بنده خدایی میگفت یکی از دوستام میخواد کنکور بده میگم چی میخوای کنکور بدی میگه کامپیوتر ، شریف
ببین!!!!
طرف واسه مهاجرت سختی درس خوندن و به جون خریده...
میگفت طرف کم مونده آیلتس هم بگیره، که اونور آب کارش آسون تر بشه...!
اونوقت ما ی مذهبی چقدر تلاش میکنیم؟