ببین آقا یه نگاه به ما میندازه...
یه نگاه به دشمنِ با سوادش..
اونقدری تلاش کن که لبخند. بیاد گوشه لبش، غصه نخوره...!
آقا دوست ندارن ما عقب بمونیم...
آقا دوست ندارن دشمن از ما جلوتر باشه...
نزاریم فکر کنن یار ندارن...
امام یار متخصص میخواد...
پس تلاش کن...درس بخون..
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
_ گفتین حرف بزنیم چجوری نوکره واقعی امام زمان باشیم من همش فکر میکنم منی که الان دارم درس میخونم چه
امام زمان سرباز میخواد...
سربار که نمیخواد..
خلاصه که همین
بشینید درستونو بخونید...
شل نگیرید به نظرم..
آدم درست حسابیِ مذهبی کم داریم!!
ولی آینده ی این کشور دست همین ما جوون هاست!
الان سختی بکش تا ظهور رو آسون کنی...:)
یه بنده خدایی میگفت یکی از دوستام میخواد کنکور بده
میگم چی میخوای کنکور بدی
میگه کامپیوتر ، شریف
میگم میخوای چیکار کنی تهش؟
میگه مهاجرت کنم:////
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
یه بنده خدایی میگفت یکی از دوستام میخواد کنکور بده میگم چی میخوای کنکور بدی میگه کامپیوتر ، شریف
ببین!!!!
طرف واسه مهاجرت سختی درس خوندن و به جون خریده...
میگفت طرف کم مونده آیلتس هم بگیره، که اونور آب کارش آسون تر بشه...!
اونوقت ما ی مذهبی چقدر تلاش میکنیم؟
اصلا هر وقت درس خوندین
گوشه ی ورق بنویسید
«نذر ظهورت درس میخونم»
به همین خوشمزگی:)))
بعدش اینقدر درس خوندن شیرین میشه برات که...:)))
درس بخوانید!
این توصیهی اوّل من است؛
درس را جدّی بگیرید.
|رهبر انقلاب|
حیف رو در رو نیستیم
تا خود صبح میشستم براتون میگفتم...
(اگر همجنس بودید البته😄)
حیف مجازی دست و بالم و بسته😂