یه بنده خدایی میگفت یکی از دوستام میخواد کنکور بده
میگم چی میخوای کنکور بدی
میگه کامپیوتر ، شریف
میگم میخوای چیکار کنی تهش؟
میگه مهاجرت کنم:////
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
یه بنده خدایی میگفت یکی از دوستام میخواد کنکور بده میگم چی میخوای کنکور بدی میگه کامپیوتر ، شریف
ببین!!!!
طرف واسه مهاجرت سختی درس خوندن و به جون خریده...
میگفت طرف کم مونده آیلتس هم بگیره، که اونور آب کارش آسون تر بشه...!
اونوقت ما ی مذهبی چقدر تلاش میکنیم؟
اصلا هر وقت درس خوندین
گوشه ی ورق بنویسید
«نذر ظهورت درس میخونم»
به همین خوشمزگی:)))
بعدش اینقدر درس خوندن شیرین میشه برات که...:)))
درس بخوانید!
این توصیهی اوّل من است؛
درس را جدّی بگیرید.
|رهبر انقلاب|
حیف رو در رو نیستیم
تا خود صبح میشستم براتون میگفتم...
(اگر همجنس بودید البته😄)
حیف مجازی دست و بالم و بسته😂
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
اصلا هر وقت درس خوندین گوشه ی ورق بنویسید «نذر ظهورت درس میخونم» به همین خوشمزگی:))) بعدش اینقدر درس
جزوه های منو که نگاه کنی این جمله رو زیاد میبینی...😄
الان این وسطِ وسطِ یکی از جزوه هامه...
کلی خسته شده بودم..😅
خب دیگه الان کم کم رفقا میان میگن دوباره این رفت بالا منبر...
یکی بِکِشدش پایین😂
من اصولاً منبر که برم پایین اومدنم سخته..😔
دیگه فعلا خدافظ...
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
جزوه های منو که نگاه کنی این جمله رو زیاد میبینی...😄 الان این وسطِ وسطِ یکی از جزوه هامه... کلی خسته
حالا شما هر وقت خواستید بنویسید نذر رو با ذ بنویسید😂😂😂
اینجا من خسته بودم حواسم نبوده 💔😂