eitaa logo
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
251 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
483 ویدیو
54 فایل
ما غباریم،غباری ز نجف. آب اگر ریخت فدای سرت ای‌یار بیا "دنیامون اباالفضلِ":) #ایهاالعزیز آقای اباعبدالله،ما دوست داریم♡ بخدا از نفهمی مونه که گناه میکنیم ‹ بچه ها رَد نخ کفن‌تون رو دارید؟ › می‌شنوم ... https://daigo.ir/secret/7707286770
مشاهده در ایتا
دانلود
سیدامیـر‌ حسینےسیدامیـر‌ حسینـۍ_۲۰۲۲_۰۶_۱۴_۲۰_۱۱_۵۶_۲۰۰.mp3
زمان: حجم: 3.7M
بہ همین گریھ قسم ، دوستت دارم همہ امیدم :)' بیا دستامو بگیر کہ دیگھ من نَفَس بُریدم !
- کيف بَنَيت نفسك‌ ؟ + جرحاً علی جرح !..
✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅ سلام شبتون بخیر! لیست همسنگری ها رو مجدد دارم تشکیل میدم... و لیست قبلی حذف میشه! دوستانی که مایل هستن به همسایگی ، ناشناس آیدی شون رو بفرستن... هم آیدی پیوی و هم آیدی کانالتون.. لینکِ ناشناس داخل بیوعه... تاکید میکنم لیست قبلی پاکسازی شده! دوستانی هم که قبلاً همسایه بودن و مجدد تمایل دارن به همسایگی لطفاً دوباره داخل ناشناش بگن... تشکر یاعلی ✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅ سلام شبتون بخیر! لیست همسنگری ها رو مجدد دارم تشکیل میدم... و لیست قبلی حذف میشه! دوستا
دوستانی که در ناشناس پیام میدید برای همسنگری لطفاً آیدی پیویتون رو بفرستید که داخل پیوی باتون هماهنگ بشه....
ناز طبيب و منتِ مَرهَم کجا کشی؟ وقتی که تربتِ پاکش دواست حسین(ع)❤️
خلاصه که بعله😁😎 هشتگ وقتی فرمانده‌بسیج فعال میشود..😁 یعنی یه کاری کردیم که دیگه جا نبود بقیه بیان وایسن نماز! بقیه وایساده بودن بیرون، تا نماز جماعت تموم بشه و خلوت بشه و بیان خودشون بخون... رفتم با دفتر صحبت کردم...😄 آقا امام جماعت آوردیم... و اینقدر هی گفتیم و گفتیم و گفتیم و... که دیگه امروز جا خودم نبود وایسم نماز😁 اینجوری باید فعالیت کنیم 😆 مؤثر و مفید و جمع و جور 😄
داشتم داخل ناشناش پیام هاتونو می‌خوندم و بررسی میکردم برای همسنگری و... که یهو اینو دیدم...
_کی گفته عاشق و معشوقا شبا بیدارن یا اونا که خیلی ناراحتن و خلاصه فاز چ* ناله دارن :// حاجی مام همه شب بیداریم چون درس داریمممم درسسس والا _ 😂😂😂وای حاجی ما ام کنکوریم بخدا ،درس داریم درررس ولی مجبوریم هر‌ جور شده شب ها خودمونو بخوابونیم که فرداش زیر بارِ سنگین برنامه ی درسی لِه نشیم! از صبح تا ۲:۳۰ کلاس وقتی هم میای خونه حدود ۵ ساعت درس !! و دوباره فردا مجدد... کم نیست 🚶‍♀🤝
گفته بود..: ببین اگه کار برا خداست؟ پس ناراحت شدن و خسته شدنت چیه!! اگه کار برا خدا نیست؟ پس ببین اشکال کارت چیه!!!؟؟
:))آره خلاصه...دلتنگیم...