eitaa logo
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
251 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
483 ویدیو
54 فایل
ما غباریم،غباری ز نجف. آب اگر ریخت فدای سرت ای‌یار بیا "دنیامون اباالفضلِ":) #ایهاالعزیز آقای اباعبدالله،ما دوست داریم♡ بخدا از نفهمی مونه که گناه میکنیم ‹ بچه ها رَد نخ کفن‌تون رو دارید؟ › می‌شنوم ... https://daigo.ir/secret/7707286770
مشاهده در ایتا
دانلود
شبتون ترسناک بَر و بچه های مولا..❤️
باشه ولی اونی که واقعا یه دعا رو از ته دل بخواد نمیاد اینقدر مسخره و راحت سر زبون بیارتش و همه جا خیلی راحت بگه..:)💔 میفهمی منظورمو؟؟🙂
توروخدا بعضی چیزا رو قاطیِ این فانتزی بازی های فضای مجازی نکنید... !(:
باشه ولی خیلی زشته که تو یه دبیرستان فقط یه نفر پاشه بره برا خودش نماز بخونه!!!! واقعا زشته!!(:
اینجا یه نفرم که می‌ره نماز بخونه همه چپ چپ نگاش میکنن!😄
باشه ولی من واقعا از نظر روحی داغون شدم... اوضاع کشور و جامعه رو که میبینم واقعا حالم بد میشه...💔 تا گوشی رو روشن می‌کنی همینجوری پشت سر هم توییت و عکسِ خانوم هایی هست که با موی باز و بدون هیچ پوششی در خیابون ها و...در حال گذر هستن...💔 دیگه دارم نمیتونم... نمیتونم این حجم از سنگینی فضا رو تحمل کنم... میترسم سر اعتقاداتم...💔 خدا بخیر کنه... بخدا که اگه قراره ذره ای اعتقاداتمون تو این مسیر خراب بشه و تغییر کنه می‌خوام کلا نباشم... کلا اصن تو همین اغتشاش ها بمیرم تموم شه! نباشم... ولی اعتقاداتم تغییر نکنه...💔 اللهم اجعل عواقب امورنا...
خدایا تا اینجا خودمونو حفظ کردیم... تو مسیرت بودیم.. تو رو به امام حسین اگه قراره در آینده بریم تو جبهه ی مقابل ، نزار بمونیم اصن... به اباالفضل طاقت نداریم...💔 بخدا بزرگ ترین ترسم تو زندگی همینه... گاهی اوقات نمی‌دونم اصن چیکار کنم 😭
اینقدر اوضاع داره بد میشه... اینقدر کسایی رو دیدم که چقققققدر قبلا ادعا شون میشده و مدعی بودن پا این انقلاب هستن و... و الان رفتن تو جبهه ی مقابل! که دیگه واقعا میترسم... میترسم از خودم... به خودم مطمئنما... مطمئنم تحت هیچ شرایطی قبول نمیکنم که ذره ای کوتاه بیام از اعتقاداتم... ولی بازم میترسم‌‌...💔 بازم میترسم ! (: میترسم دور شم‌‌‌..
منی که هر جا ذره ای به اعتقاداتم توهین شده سینه سپر کردم و بحث کردم و حتی اگه نیاز شده دعوا هم کردم و حتی کتک هم خوردم... بازم با این حال میترسم.. من حتی همین امروز هم سر اعتقاداتم بحث کردم و کلی دعوا کردم... و از خودم مطمئنم... ولی بازم مدعی نیستم و ترس از بی خدایی و بی ایمانی دارم...💔
هدایت شده از ((نسل ظهور))
اینو فقط😂 تیکه نبود انداخت که، سَم بود😅😅 🔰کانال رسمۍ      جبهه فرهنگۍهنرۍ      ملت‌امام‌حسین(ع)"ماح"تهران https://eitaa.com/jebheye_mellate_emamhosein 🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
دست ها اما خاطراتی دارند... !(: