مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
باشه ولی خیلی زشته که تو یه دبیرستان فقط یه نفر پاشه بره برا خودش نماز بخونه!!!! واقعا زشته!!(:
اینو یادتونه؟
گفتم خیلی زشته فقط یه نفر بره برا خودش نماز بخونه و..:)
خلاصه که بعله😁😎
هشتگ وقتی فرماندهبسیج فعال میشود..😁
یعنی یه کاری کردیم که دیگه جا نبود بقیه بیان وایسن نماز!
بقیه وایساده بودن بیرون، تا نماز جماعت تموم بشه و خلوت بشه و بیان خودشون بخون...
رفتم با دفتر صحبت کردم...😄
آقا امام جماعت آوردیم...
و اینقدر هی گفتیم و گفتیم و گفتیم و...
که دیگه امروز جا خودم نبود وایسم نماز😁
اینجوری باید فعالیت کنیم 😆
مؤثر و مفید و جمع و جور 😄
داشتم داخل ناشناش پیام هاتونو میخوندم
و بررسی میکردم برای همسنگری و...
که یهو اینو دیدم...
_کی گفته عاشق و معشوقا شبا بیدارن یا اونا که خیلی ناراحتن و خلاصه فاز چ* ناله دارن :// حاجی مام همه شب بیداریم چون درس داریمممم درسسس والا
_ 😂😂😂وای
حاجی ما ام کنکوریم بخدا ،درس داریم درررس
ولی مجبوریم هر جور شده شب ها خودمونو بخوابونیم که فرداش زیر بارِ سنگین برنامه ی درسی لِه نشیم!
از صبح تا ۲:۳۰ کلاس
وقتی هم میای خونه حدود ۵ ساعت درس !!
و دوباره فردا مجدد...
کم نیست 🚶♀🤝
گفته بود..:
ببین اگه کار برا خداست؟
پس ناراحت شدن و خسته شدنت چیه!!
اگه کار برا خدا نیست؟
پس ببین اشکال کارت چیه!!!؟؟
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای من میدان انقلاب تهران
شلمچه یا دمشق فرقی نمیکند!
هر جا حرف انقلاب هست..
ما هستیم...!
#لبیک_یا_خامنه_ای
من از همه تون معذرت میخوام که هنور لیست همسایه ها رو تمدید نکردم و به ممبر هایی که پیام داده بودن برای همسایگی هنوز پیام ندادم🙂❤️
شرمنده سرم خیلی شلوغ بوده...(: