اوج رفاقت رو میدونی کجا دیدم؟؟
اونجایی که دو سه روز کلا غایب بودم و نرفتم سر کلاس و فقط یه نفر از بچه های کلاس سراغمو گرفت!
و فقط دو نفر از بچه های کل مدرسه سراغمو گرفتن!
و فقط یکی از رفقایی که باهاش هم رشته نیستم و رفیق فابیم ، سراغمو گرفت!
اینجا بود که فهمیدم این سه نفر رو باید نگهشون دارم!؛)
خیلی جالب بود برام!
کسی که اصلا انتظارشو نداشتم اومده بهم پیام داده
چیزی شده؟خوبی؟چرا نیومدی کلاس!!!
و اونی که کلی ازش انتظار داشتم هیچی نگفته..😁😄
همین که این سه نفر رو پیشم دارم خداروشکر 😌❤️
این سه نفر از کلی غربال و مَربال رد شدن و حالا موندن!!!
هر کدومشون اندازه ده نفر برام ارزش دارن😁
خب بسه دیگه
اه!!!
اصن کانال داره متفرقه میشه...
اینقدر بدم میاد اینقدر نامفید باشه کانال و همش مطالب اینجوری و شخصی و...داخلش باشه😂😁
بریم یکم حرف بزنیم؟
امشب یکم با هم مباحثه کنیم...
حرف بزنیم...
_بهتری نفیسه مهربون؟
_ بچاااا😭😂
نفیسه اسمِ مادرِ اون آقا پسر بود، نه اسمِ من😅
که البته خیلی ام مهربونن...😄