همین که این سه نفر رو پیشم دارم خداروشکر 😌❤️
این سه نفر از کلی غربال و مَربال رد شدن و حالا موندن!!!
هر کدومشون اندازه ده نفر برام ارزش دارن😁
خب بسه دیگه
اه!!!
اصن کانال داره متفرقه میشه...
اینقدر بدم میاد اینقدر نامفید باشه کانال و همش مطالب اینجوری و شخصی و...داخلش باشه😂😁
بریم یکم حرف بزنیم؟
امشب یکم با هم مباحثه کنیم...
حرف بزنیم...
_بهتری نفیسه مهربون؟
_ بچاااا😭😂
نفیسه اسمِ مادرِ اون آقا پسر بود، نه اسمِ من😅
که البته خیلی ام مهربونن...😄
_سلام اول بگم خیلی خوب درکت میکنم چون منم حالم اصلا خوب نیست و ۲روزه مدرسه نمیرم و فقط ینفر حالمو پرسید و بعد، ببین زینب یه سوالی چندروزی ذهنمو درگیر کرده اونم اینکه من سرکلاس با بچه ها که صحبت میکنم میبینم اینا نه مصی علینژاد قبول دارن نه مریم رجوی نه علی کریمی نه مهران مدیری نه احسان کرمی و نه نظام جمهوری اسلامی... به نظر من این بچه ها واقعا حقو نمیشناسن در واقع حق براشون تعریف نشده پناهی ندارن راهو بهشون نشون ندادن... حالا به نظرت الان یا در آینده میتونیم چیکار کنیم واسه خط فکری و پناه و راه نشون دادن به این بچه ها؟
_سلام
یکم وقت دیگه میام جواب تو رو میدم🌹
چون یکم میخوام رو حرفام فکر کنم...
الان دارم در عینِ چت کردن مستندِ همسرِ شهید اندرزگو رو میبینم ، شبکه قرآن
که خیلی قشنگ حرف میزنن و خاطره هاشونو تعریف میکنن...:)
_هیواااییی😂😂😂😂😂😂مادره پسره کیه دیگهههه🤣🤣🤣یه شب شات از چت خودت و دوستت گذاشتی نوشته بود نفیسه من فک کردم اسم خودته
_ واااییی😅
اون بنده خدا(رفیقمون) گفته بود توروخدا با فلانی ازدواج کن ،جواب مثبت بده و... من گفته بودم فازت چیه و چرا و...
داشت میگفت خیلی آقا عه و فلانه و بساره و داشت از فضائلش میگفت...
بعد گفت تازه نفسیه هم خیلی مهربونه..
نفیسه اسم مادر اون آقا بود...😂
دیگه همه تون اسم نفیسه رو دست گرفتید 😂💔
اون چت رو هم پاک کردم از تو کانال
دنبالش نگردید😂
_میشه بیشتر روزمرگی بزاری
_اصصصلا خوشم نمیاد روزمرگی بزارم و...😅
اتفاقا داخل جوابِِ پیامِ اون دوستمون که گفتم بعداً جواب میدم هم میخواستم اول یه توضیحی بدم در این باره
حقیقتا از اینکه کانال روزمرگی بشه و نامفید بشه و همینجوری فقط دقایقی از وقت شما ها رو بگیرم خوشم نمیاد...
چون در قِبالِ اون وقتی که از شما میگیرم اون دنیا قطعا مسئولم...😅
امروز هم که یکم کانال روزمرگی شد چون چند روزه حالم واقعا خوب نیست و اگه هیچ فعالیتی نمیکردم قطعا کانال اُفت میکرد و بعداً فعالیت های مفیدم فایده ای نداشت...:)
خلاصه که شرمنده..
اگه میتونید قانعم کنید که فعالیتِ روزمرگیِ من برای شما مفیدِ ، چشم میزارم!
فقط قانعم کنید😄😁
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
_هیواااییی😂😂😂😂😂😂مادره پسره کیه دیگهههه🤣🤣🤣یه شب شات از چت خودت و دوستت گذاشتی نوشته بود نفیسه من فک ک
_ https://eitaa.com/moontaazer/1399 😂😂😂😂😂بگذریم چه سوتی دادم، بهتری الان؟
_😅😅 الحمدلله شکر خدا...
_حاجی اخبار داشت زندان اوین نشون میداد باشگاه مجهز دارن، کتابخونه دارن، کلاس موسیقی دارن، کلاس خیاطی دارن، اتاقای شیک و تمیز مرتب دارن. دقیقا باید چیکار کنم برم اوین؟😃
_ واااایی آره منم دیدم...😄
درس هم میتونن بخونن...😃
نمیدونم خویه..
منم همون موقع به این فکر کردم که چیکار باید بکنم؟
بعد یهو به این فکر کردم که چقدر از خونواده و اجتماع و... دور میشم!
به خصوص از خونواده!
بعد داشتم قیاس میکردم که ارزششو داره؟😂
جالبه که هنوزم به نتیجه ی خاصی نرسیدم...