اوج رفاقت رو میدونی کجا دیدم؟؟
اونجایی که دو سه روز کلا غایب بودم و نرفتم سر کلاس و فقط یه نفر از بچه های کلاس سراغمو گرفت!
و فقط دو نفر از بچه های کل مدرسه سراغمو گرفتن!
و فقط یکی از رفقایی که باهاش هم رشته نیستم و رفیق فابیم ، سراغمو گرفت!
اینجا بود که فهمیدم این سه نفر رو باید نگهشون دارم!؛)
خیلی جالب بود برام!
کسی که اصلا انتظارشو نداشتم اومده بهم پیام داده
چیزی شده؟خوبی؟چرا نیومدی کلاس!!!
و اونی که کلی ازش انتظار داشتم هیچی نگفته..😁😄
همین که این سه نفر رو پیشم دارم خداروشکر 😌❤️
این سه نفر از کلی غربال و مَربال رد شدن و حالا موندن!!!
هر کدومشون اندازه ده نفر برام ارزش دارن😁
خب بسه دیگه
اه!!!
اصن کانال داره متفرقه میشه...
اینقدر بدم میاد اینقدر نامفید باشه کانال و همش مطالب اینجوری و شخصی و...داخلش باشه😂😁
بریم یکم حرف بزنیم؟
امشب یکم با هم مباحثه کنیم...
حرف بزنیم...
_بهتری نفیسه مهربون؟
_ بچاااا😭😂
نفیسه اسمِ مادرِ اون آقا پسر بود، نه اسمِ من😅
که البته خیلی ام مهربونن...😄
_سلام اول بگم خیلی خوب درکت میکنم چون منم حالم اصلا خوب نیست و ۲روزه مدرسه نمیرم و فقط ینفر حالمو پرسید و بعد، ببین زینب یه سوالی چندروزی ذهنمو درگیر کرده اونم اینکه من سرکلاس با بچه ها که صحبت میکنم میبینم اینا نه مصی علینژاد قبول دارن نه مریم رجوی نه علی کریمی نه مهران مدیری نه احسان کرمی و نه نظام جمهوری اسلامی... به نظر من این بچه ها واقعا حقو نمیشناسن در واقع حق براشون تعریف نشده پناهی ندارن راهو بهشون نشون ندادن... حالا به نظرت الان یا در آینده میتونیم چیکار کنیم واسه خط فکری و پناه و راه نشون دادن به این بچه ها؟
_سلام
یکم وقت دیگه میام جواب تو رو میدم🌹
چون یکم میخوام رو حرفام فکر کنم...
الان دارم در عینِ چت کردن مستندِ همسرِ شهید اندرزگو رو میبینم ، شبکه قرآن
که خیلی قشنگ حرف میزنن و خاطره هاشونو تعریف میکنن...:)