حسین ستودهAUD-20220129-WA0002.mp3
زمان:
حجم:
5.2M
تو اون آغوش گرمی که پناه گریه هامی...
دارم حس میکنم حضورتو همش باهامی..
حالم اصن خوب نیست حسین جان.. !:)
#حسین_ستوده
اگه به یه آرامبخشِ قوی نیاز دارین که فوق العاده به دلتون بشینه میتونید این مداحی رو گوش کنید... :)
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
تو اون آغوش گرمی که پناه گریه هامی... دارم حس میکنم حضورتو همش باهامی.. حالم اصن خوب نیست حسین جان.
اصن کلا هر چی تون که هست اینو گوش کنید... !
راستی حواسم هست خیلی وقته حرف نزدیم و ناشناس ها رو هم جواب ندادما...؛)
یکم روبراه تر شم میام مثل قدیم حسابی حرف بزنیم..مباحثه کنیم..😄🌱
وقتی میدونی کاری از دستت بر میاد،
ولی کم میزاری
نباید بگی شهدا شرمنده ام
جا داره بگی شهدا بی عرضه ام...!
من شیفته ی آن اتفاقی هستم
که درسکوت،برای روح وشخصیتِ
آدم می افتد.
سارا میتلند
« وَإِنْ يُرِدْكَ بِخَيْرٍ فَلَا رَادَّ لِفَضْلِهِ. »
خدا میگه اگه من بخوام به چیزی برسونمت
میرسونمت
کسی هم نمیتونه مانعم بشه✨
ایذه دوباره یه تعدادی شهید شدن...:)💔
دوباره رگبار...
دوباره شهید...
دوباره...