مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
یه نکته و یه توضیح کلی بگم : این گروه، یک دوره یا یک طرح خاصی نیست!‼️ که بخواد به فروش برسه. یا ب
اینا رو گفتم چون چند تا از رفقا پیام داده
بودن ، جهت اینکه تو دوره ی خودسازی
میخوایم شرکت کنیم و...
گفتم اینجا بگم ما دوره و اینا نداریم 🥴😅
فعلا نه علمشو داریم ، نه ادعا شو.
انشاءالله که علمش کسب شه
و بتونیم تو این زمینه حرفی برای گفتن،
و یه ادعایی داشته باشیم..😄
رفقای مشتی
فقط پنج نفر دیگه امکان ثبت نام هست.
من شرمنده تونم🫂
واقعا خوشحال شدم از این حجم از استقبالتون!
حقیقتا جا خوردم..
اصلا رو این تعداد حساب باز نکرده بودم😅
فکر نمیکردم اینقدرررر بچه هامون
به فکر تقویت ایمانشون باشن !!!
برای اینکه بچه ها پر قدرت برن بالا
مجبوریم فعلا تعداد رو یه مقدار محدود
کنیم و عضو گیری رو ببندیم.
این ۵۰ نفر رو تا فردا ثبت شدن اسمشون رو قطعی میکنیم.
❌اماااااااااا نکته ای که هست چیه؟
اینکه احتمال اینکه یه سریا انصراف بدن
خیلی زیاده.
چون شرایط گروه یکم سخت و جدیه!!☺️
بنا بر این
فردا با توجه به تعداد انصرافی ها،
مجدد میگم که چند نفر دیگه میتونن
عضو گروه بشن.
رفقایی که قصد دارن عضو بشن
فردا درخدمتتونیم✅
یه نکته ی ریز هم بگم :
گروه از من نیست که بخوام
بگم ظرفیت بسته شد
من کی باشم اصن...
گروه ، گروهه امام زمانِ
انشاءالله کسایی که واااقعا
قصد پیشرفت ایمانی دارن
عضو بشن :)
انشاءالله که همه تون
یک قدم هم که شده
توسط این گروه نزدیک تر
بشین به اوسکریم🤍
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
این ۵۰ نفر رو تا فردا ثبت شدن اسمشون رو قطعی میکنیم. ❌اماااااااااا نکته ای که هست چیه؟ اینکه احتمال
۵ نفر مونده تا ۵۰ نفر تکمیل بشه🤝
یه پیام هایی داره برامون میاد
که اصن آدم کیف میکنه :))
اصن دمتون گرم که اینقدر ماهید!
بخدا کیف میکنم وقتی میبینم اینقدر
برا شناختِ بیشتر و معنوی تر شدنِ
خودتون تلاش میکنید و براتون مهمه!
هدایت شده از در سمت توام 🕊
📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣
سلام و نور
🔰گروه "کمکمیکنیممعنویترشی" در حال عضو گیریِ.
✅ گفته بودم هر موقع وقتش شد و عضو گیری باز شد اطلاع میدم بهتون.
برای عضو شدن در گروه
و شروع کردنِ روند اعمال
به این آیدی پیام بدید
@Moalaaq
❌دقت کنید گروه فقط و فقط مختص بانوانِ
🤝برای اطلاعات بیشتر به آیدی بالا پیام بدید.
#مشتیفورکن!
#فورثواب
#رایگان
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣 سلام و نور 🔰گروه "کمکمیکنیممعنویترشی" در حال عضو گیریِ. ✅ گفته بودم هر موقع وقتش شد
در جریانید پیاممون دو کا ویو خورده؟✨
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
رفقا مجدد میگم 🌺 یه سری از پیام ها رو خود ایتا سین زده. اگه پیامتون سین شده و جواب ندادیم تا آخر شب
رفقا پیام هاتون پاسخ داده میشه تا فردا ظهر .
نگران نباشید !✅
یه سری از پیام هایی که باید براتون ارسال
کنیم نیاز به ویرایش داره
دارم کاراشو میکنم.
اگه تا فردا ظهر پیامی بی توضیح و جواب
موند یه نقطه بفرستن که بیاد بالا✨