eitaa logo
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
252 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
483 ویدیو
54 فایل
ما غباریم،غباری ز نجف. آب اگر ریخت فدای سرت ای‌یار بیا "دنیامون اباالفضلِ":) #ایهاالعزیز آقای اباعبدالله،ما دوست داریم♡ بخدا از نفهمی مونه که گناه میکنیم ‹ بچه ها رَد نخ کفن‌تون رو دارید؟ › می‌شنوم ... https://daigo.ir/secret/7707286770
مشاهده در ایتا
دانلود
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
یه نکته و یه توضیح کلی بگم : این گروه، یک دوره یا یک طرح خاصی نیست!‼️ که بخواد به فروش برسه. یا ب
اینا رو گفتم چون چند تا از رفقا پیام داده بودن ، جهت اینکه تو دوره ی خودسازی می‌خوایم شرکت کنیم و... گفتم اینجا بگم ما دوره و اینا نداریم 🥴😅 فعلا نه علمشو داریم ، نه ادعا شو. ان‌شاءالله که علمش کسب شه و بتونیم تو این زمینه حرفی برای گفتن، و یه ادعایی داشته باشیم..😄
رفقا مجدد میگم 🌺 یه سری از پیام ها رو خود ایتا سین زده. اگه پیامتون سین شده و جواب ندادیم تا آخر شب جواب داده میشه ✅ دم همتون حیدری گرم بچه شیعه های مولا
رفقای مشتی فقط پنج نفر دیگه امکان ثبت نام هست. من شرمنده تونم🫂 واقعا خوشحال شدم از این حجم از استقبالتون! حقیقتا جا خوردم.. اصلا رو این تعداد حساب باز نکرده بودم😅 فکر نمی‌کردم اینقدرررر بچه هامون به فکر تقویت ایمانشون باشن !!! برای اینکه بچه ها پر قدرت برن بالا مجبوریم فعلا تعداد رو یه مقدار محدود کنیم و عضو گیری رو ببندیم.
این ۵۰ نفر رو تا فردا ثبت شدن اسمشون رو قطعی میکنیم. ❌اماااااااااا نکته ای که هست چیه؟ اینکه احتمال اینکه یه سریا انصراف بدن خیلی زیاده. چون شرایط گروه یکم سخت و جدیه!!☺️
بنا بر این فردا با توجه به تعداد انصرافی ها، مجدد میگم که چند نفر دیگه میتونن عضو گروه بشن. رفقایی که قصد دارن عضو بشن فردا درخدمتتونیم✅
یه نکته ی ریز هم بگم : گروه از من نیست که بخوام بگم ظرفیت بسته شد من کی باشم اصن... گروه ، گروهه امام زمانِ ان‌شاءالله کسایی که واااقعا قصد پیشرفت ایمانی دارن عضو بشن :) ان‌شاءالله که همه تون یک قدم هم که شده توسط این گروه نزدیک تر بشین به اوس‌کریم🤍
یه پیام هایی داره برامون میاد که اصن آدم کیف می‌کنه :)) اصن دمتون گرم که اینقدر ماهید! بخدا کیف میکنم وقتی میبینم اینقدر برا شناختِ بیشتر و معنوی تر شدنِ خودتون تلاش میکنید و براتون مهمه!
هدایت شده از  در سمت توام 🕊
📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣 سلام و نور 🔰گروه "کمک‌میکنیم‌معنوی‌تر‌شی" در حال عضو گیریِ. ✅ گفته بودم هر موقع وقتش شد و عضو گیری باز شد اطلاع میدم بهتون. برای عضو شدن در گروه و شروع کردنِ روند اعمال به این آیدی پیام بدید @Moalaaq ❌دقت کنید گروه فقط و فقط مختص بانوانِ 🤝برای اطلاعات بیشتر به آیدی بالا پیام بدید. !
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
رفقا مجدد میگم 🌺 یه سری از پیام ها رو خود ایتا سین زده. اگه پیامتون سین شده و جواب ندادیم تا آخر شب
رفقا پیام هاتون پاسخ داده میشه تا فردا ظهر . نگران نباشید !✅ یه سری از پیام هایی که باید براتون ارسال کنیم نیاز به ویرایش داره دارم کاراشو میکنم. اگه تا فردا ظهر پیامی بی توضیح و جواب موند یه نقطه بفرستن که بیاد بالا✨
آقا اصن نگرانیمون پودر شد با این پیام ... 😅 ما رو خیلی برد بالا عا! ولی شالا واقعا تو باطن اینقدر خوب بودیم ما. پیامش حاوی حس قشنگی بود برام ... ای کاش برسه روزی که ۳۰_۴۰ نفر از بچه های گروه بیان چنین حسی بمون منتقل کنن..