وقتی میگن پروندهت
هر هفته به دستشون میرسه
یعنی سِیوای اینستاگرامتم میرسه
استوری هایی که میزاری هم میرسه
چت هایی که تو پیوی
با فلان پسره/خانومِ به عنوان خواهر
برادرِ شرعی داری هم میرسه!
متوجهی رفیقم؟
تک تکشونُ نظاره میکنه آقا ...
تک تکشونُ با هزااار امید نگاه میکنن
نرسه اون روزی که شرمنده شی ..
نرسه اون روزی که سرتو بندازی پایین
بگی شرمندم آقا، شرمنده که لبخندِ
تأییدِ شما رو به لبخندِ تایید مردم فروختم
و هر روز و هر روز برای اینکه طبق خواسته
ی مردم باشم و برای لایک گرفتنِ بیشتر ،
بیشتر و بیشتر خودمو نابود کردم!
بیشتر و بیشتر اخم رو مهمونِ صورتِ
زیباتون کردم ...
و انشاءالله برسه اون لحظه ای که
نصفه شب پاشی
بیای بگی آقا؟ غلط کردم (:
بچگی کردم ..
بگی شما که دستِ بچه رو ول نمیکنین...
بچه ممکنه بچگی کنه، دستشو از
دستِ باباش بکشه بیرون!
ولی بابا هیچ وقت بچه شو رها نمیکنه
هیچ وقت نمیگه باشه دیگه برو به حال خودت باش!
همیشه دورادور هوای بچه شو داره
شما که ما رو نذاشتین به حال خودمون:)
حالا ما برگشتیم
دوباره میخوایم محکم دستتونُ بگیریم
بغلتون کنیم ..
حسِ امنیت بکنیم
حسِ آدمِ خوب و درستی بودن بکنیم
حس کسی که وقتی کارنامه اعمال هفتگی شو میخونین
بگین آهان! حالا شد، یه مدت داشت راه رو
کج میرفت، دوباره برگشت :) میدونستم
درست میشه!!
حالا شد همون بنده ی کوچولو ی خودم ...
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
اومده میگه چرا نمیای عروسی ؟ حالا موزیک و آهنگ داره که داره! خب تو بشین سر جات مگه مجبوری بری وسط! ب
این پیام رو فور کنید
بقیه هم بیان ادامه شو بخونن 🌱
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
و انشاءالله برسه اون لحظه ای که نصفه شب پاشی بیای بگی آقا؟ غلط کردم (: بچگی کردم ..
انشاءالله اون شبی که
میای میگی غلط کردم آقا ..
من دوباره برگشتم
نزدیک باشه برات😊
تصمیمِ خودتُ بگیر...
یه فکری به این حال و اوضاع بکن
اینجوری ادامه دادن درست نیست
اینجوری نمیشه
باید پاشی همه چیو درست کنی 🤍
دیگه اینجوری بودن بسه ‼️
از این کارای بلاگر ملاگری خوشم نمیاد
حال و وقتشو هم ندارم کیلیپ درست کنم از
آماده سازی و پرچم زنی و...😅
همین دو تا عکس رو بپذیرید
در حال زدن پرچم ها و... هستیم
انشاءالله از فردا شب روضه شروع میشه
این روضه بیشتر از ۲۵ سال هست
که گرفته میشه:)