eitaa logo
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
251 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
483 ویدیو
54 فایل
ما غباریم،غباری ز نجف. آب اگر ریخت فدای سرت ای‌یار بیا "دنیامون اباالفضلِ":) #ایهاالعزیز آقای اباعبدالله،ما دوست داریم♡ بخدا از نفهمی مونه که گناه میکنیم ‹ بچه ها رَد نخ کفن‌تون رو دارید؟ › می‌شنوم ... https://daigo.ir/secret/7707286770
مشاهده در ایتا
دانلود
یه فکری به این حال و اوضاع بکن اینجوری ادامه دادن درست نیست اینجوری نمیشه باید پاشی همه چیو درست کنی 🤍 دیگه اینجوری بودن بسه ‼️
از این کارای بلاگر ملاگری خوشم نمیاد حال و وقتشو هم ندارم کیلیپ درست کنم از آماده سازی و پرچم زنی و...😅 همین دو تا عکس رو بپذیرید در حال زدن پرچم ها و... هستیم ان‌شاءالله از فردا شب روضه شروع میشه این روضه بیشتر از ۲۵ سال هست که گرفته میشه:)
این پارچه های مشکی که دیوار ها رو سیاه‌پوش کرده این منبر این فرش ها این پتو ها و صندلی ها تک تکشون شاهد روضه‌ی هرساله ی حضرت زهرا هستن :) خوش به حالشون! مگه نه ؟
_این یکی دو روز سرمون به شدت مشغول بوده ، حق بدید که یکم نرسیم ...😅 ولی چشم خودم الان میام جواب میدم🌺 _ اجازه بدین یکم سرمون خلوت شه، چشم گروه‌بندی ها همینجوری فله ای نیست که همه رو بریزیم تو یه گروه 😃😂 باید متناسب با چیزایی که پرسیده شده گروه‌بندی بشید. _ به آیدی ادمین که گذاشتم پیام بدین ، اونجا خودم درخدمتونم🌱 _ فعلا تو برنامه نیست ولی ان‌شاءالله در آینده حتما
رفقا یه چیزی بگم دهه فاطمیه مثل محرم نیست! که بگید همممه این توفیق نصیبشون بشه که برا مادر عزا داری کنن و گریه کنن .. محرم همه روزیشون میشه :) همه میان از اون لاتِ سر کوچه گرفته تا اونی که نماز شب میخونه..
ولی فاطمیه فرق می‌کنه... فاطمیه مال یه سری آدمای خاصِ مال سوگولی های خداست فاطمیه خیلی فرق می‌کنه ..(:
تو این ایام حتی اگه نمیتونید برید هیئت آخر شب یه روضه بزارید لامپای یه گوشه ی خونه یا اتاق رو خاموش کنید و با شنیدن روضه ی حضرت زهرا اجازه بدید اشک هاتون گناهانتون رو بشوره ..
اجازه بدید اسمتون جزو کسایی که برای حضرت مادر عزاداری و گریه کردن ثبت بشه .. همین اشک ها و همین عزاداری هاست که اونور دستمونُ میگیره
این توفیق رو از خودتون نگیرین :) نگین دیگه نتونستم برم هیئت دیگه نتونستم برم روضه دیگه رو مودش نیستم حالا نمیشه ، و ... !
هر موقع دیدی داری مقاومت میکنی دربرابر یه عمل خوب و حسابی بدون اون حسی که داره میگه نه نرو ، نخون، گوش‌نده، نکن و و و ... همون نَفسِ‌اماره ی وجودته!