خیلی وقته که نصفه شب
باهاش حرف نزدیم
درد دل نکردیم...
غر نزدیم
گریه نکردیم :)
دل و روحمون داره اذیت میکنه
داره بهونه گیری میکنه ...
داره ابرازِ دلتنگی میکنه
به یادِ قدیما ...
پاشو وضو بگیریم
دو رکعت نماز بخونیم
خدارو سوپرایز کنیم
عمل خیری که خداوند
توفیق انجامش را به تو داد
مثل نماز شب و مناجات و زیارت،
در قبول شدنش شک نکن.
اگر خدا نمیخواست قبول کند،
توفیق انجامش را نمیداد.
عبادات و طاعات خود را
اگر کار خدا بدانی،
دیگر در مقبول بودن آن شک نمیکنی
-حاجآقادولابیمیفرمود🤍🌱
حس میکنم شدیدا به ماه رمضان و سحر های قشنگش زیر آسمون با نوای دعای ابوحمزه نیاز دارم !!
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
حس میکنم شدیدا به ماه رمضان و سحر های قشنگش زیر آسمون با نوای دعای ابوحمزه نیاز دارم !!
تو صحنِ مسجد جامع*
زیر آسمونِ سحرگاهی... (:
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
آن شب، شب انتخابات بود انتخاب بین ماندن و نماندن.
فردا روزِ انتخاباتِ ماست
میریم رأی میدیم
پای کارِ انقلابمون میمونیم!🤞
#رأی_میدهیم
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
رأی دادی؟
اگه ندادی بیا بگو چرا ؟!
دلیلشو بگو...
https://harfeto.timefriend.net/16619437585506