قَلعِه مآهْ🌑
⚝روز اول:۱۵ تیر ⭒خونه مامان بزرگم ⭒غذای سنتی(کوفته تبریزی) ⭒ساخت کورن داگ توسط خودم ⭒خرید>>> ⭒چند ص
⚝روز۱۶:۲تیر
⭒گرفتن عکس برای مدرسه
⭒ساخت سالاد ماکارونی توسط خودم
⭒کلاس فرانسم
⭒ورزش🛐
⭒دوچرخه سوار
⭒پیاده روی
⭒گریه کردن از زیاد خندیدن
⭒زخمی شدنم<<<
⭒در انتهای شب
⭒صداتو
دوستان من غیر از پنجشنبه و جمعه ها از شنبه تا چهارشنبه از حدود ساعت دو و سه میتونم فعالیت کنم 🍄
پس لطفا نرید✨
و حدس بزنید چه شده....
کتاب (دختری که ماه را نوشید) رو امروز خوندم، من ازینام که اگه بخوام بخونم خیلی می خونم و واقعا خیلی خوندم🌱
قَلعِه مآهْ🌑
راستی کتاب خریدمممم😂 دوباره
میخوام براش یه بوک مارک درست کنم ولی ایده. ای ندارم
شایدم یه کبوتر بکشم🐦