دوستان من غیر از پنجشنبه و جمعه ها از شنبه تا چهارشنبه از حدود ساعت دو و سه میتونم فعالیت کنم 🍄
پس لطفا نرید✨
و حدس بزنید چه شده....
کتاب (دختری که ماه را نوشید) رو امروز خوندم، من ازینام که اگه بخوام بخونم خیلی می خونم و واقعا خیلی خوندم🌱
قَلعِه مآهْ🌑
راستی کتاب خریدمممم😂 دوباره
میخوام براش یه بوک مارک درست کنم ولی ایده. ای ندارم
شایدم یه کبوتر بکشم🐦
هدایت شده از قلمرو وارونه:)
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا