و حدس بزنید چه شده....
کتاب (دختری که ماه را نوشید) رو امروز خوندم، من ازینام که اگه بخوام بخونم خیلی می خونم و واقعا خیلی خوندم🌱
قَلعِه مآهْ🌑
راستی کتاب خریدمممم😂 دوباره
میخوام براش یه بوک مارک درست کنم ولی ایده. ای ندارم
شایدم یه کبوتر بکشم🐦
هدایت شده از قلمرو وارونه:)
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قَلعِه مآهْ🌑
𓆩 🐣💛 𓆪 ✿𝆬᠉کیدراما چ رنگیه🌝 ִֶָ ⬭ ᯓ︶ ٘⏝⏝ ٘︶٘ ᯓ #کیدراما #پیشنهادی #ترند #محرم
قلبم اکلیلی شد✨
(برای عکساش)