قَلعِه مآهْ🌑
اینو می خوام بکشم ولی حسش نیس شاید فردا چون امروز وقتمو برای اون قوطی ستاره گذاشتم
اینو هنوز نکشیدم🤭
ولی میخوام بکشم
هدایت شده از خانهیِ درختي ؛
بقیه اینقد ممبراشون پایه هستن بعد شما حتی نیومدی بگین از چی فعالیت کنم خوب من برای خودتو میگم من برای دیوار که فعالیت نمیکنم .
توی سکرتم گفتم من فقط بخاطر اینکه نه نت و نه پینترست باهام یاری نکردن نتونستم براتون فعالیت کنم ولی شما بجای اینکه درکم کنین میاین لف میدین جدی؟
من الان رفتم کلی توی گوگل و اینترنتو جاهای دیگه گشتم تا براتون فعالیت کنم .
اینم بخاطر این نوشتم که بدونین من فقط برای دلخوشیم فعالیت نمیکنم و کله انگیزم بخاطر شماست الانم سکرتو پاک میکنم.