مهربونام این نمره ها تماما مربوط به نظرات خودم بوده و اگه کسی از نمره ـش ناراحت شده خیلی عذر میخوام :)
بمونید برامون 3>
قَلعِه مآهْ🌑
۱.اممممم فک کنم مش حسنی؟ ۲.خیر ۳.سلاممم،بگو،🌑،۱۳،بلی،خدا یار و نگهدارتان😂 ۴.نظرته؟
واییییی هفتاد تاییمون شدددد
قَلعِه مآهْ🌑
اینو می خوام بکشم ولی حسش نیس شاید فردا چون امروز وقتمو برای اون قوطی ستاره گذاشتم
بعد از صد ها سال(دقیقا ۳۲ روز) که تصمیم دارم اینو بکشم بعد یکم فعالیت شروعش میکنم 🌱